מטרופולין תפעיל מ-2018 קווים חדשים באזור חולון-בת ים

תמונת המחשה

תמונת המחשה

חברת מטרופולין זכתה היום (שני) במכרז של משרד התחבורה להפעלת קווי שירות עירוניים ובינעירוניים בתחבורה הציבורית, באשכול שרון–חולון שבמטרופולין גוש דן. חלק מהקווים החדשים ישרתו גם את תושבי בת ים. מטרופולין תפעיל את השירות החדש במהלך שנת 2018.

אשכול שרון-חולון כולל מספר קווים שהופעלו עד כה על ידי חברות אגד ונתיב אקספרס. מדובר בקווים הפועלים בין ערי השרון לתל אביב וגוש דן, ובין נתניה לתל אביב וגוש דן. כמו כן כולל האשכול גם מספר קווים עירוניים בחולון וכן קווים בין בת ים לתל אביב. שר התחבורה, ישראל כץ, ציין כי מדובר במכרז הגדול ביותר שפורסם עד כה במסגרת הרפורמה שמנהיג משרדו בתחבורה הציבורית. במסגרת האשכול יופעלו כ-450 אוטובוסים חדישים בעלי רמת זיהום נמוכה. השר כץ הוסיף כי במכרז ניתן דגש מיוחד לשיפור השירות לציבור הנוסעים. במסגרת זאת, יגדל היקף השירות בשיעור של 50% בממוצע ויתווספו קווים חדשים רבים.

בין הקווים החדשים שיתווספו וישרתו גם את תושבי בת ים:

קו 9 – ממסוף וולפסון לחניון אגד חולון דרך בת ים ושכונות חולון (תל גיבורים, ג'סי כהן).

קו 15 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.

קו 16 – מתחנת רכבת קוממיות למוקדי תעסוקה בחולון.

קו 28 – מתחנת רכבת האוניברסיטה בת"א לבי"ח וולפסון, דרך שכונת כוכב הצפון, מרכז ת"א, שכונות יפו.

ממשרד התחבורה נמסר כי באוטובוסים החדשים יוטעמו שיפורים: רשת אלחוטית, שקעי USB לטעינת טלפונים סלולריים, עלייה מכל הדלתות באוטובוסים העירוניים, מכשירי טעינה אוטומטיים על האוטובוסים ומערכות כריזה. כמו כן יוצבו שלטי מידע אלקטרוניים שיעדכנו את ציבור הנוסעים על זמני ההגעה של האוטובוסים בזמן אמת.

רותם135

פורסם על ידי