החברה לתרבות פנאי וספורט חתמה על הסכם קיבוצי עם עובדיה

חותמים על ההסכם | צילום: חמוטל כהן

חותמים על ההסכם | צילום: חמוטל כהן

לראשונה מאז הוקמה החברה העירונית לתרבות פנאי וספורט בת ים בשנת 1995, חתמה אתמול (שני, 25 בדצמבר) הנהלת החברה על הסכם קיבוצי עם עובדיה. ההסכם נחתם בלשכת ראש העיר יוסי בכר, ובהשתתפות יו"ר הוועד המנהל של החברה ויקטור טל, מנכ"ל החברה אריה ללוש, נציגי ועד העובדים בראשות יפה מזור, ויו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית ששי שדה.

מעיריית בת ים נמסר כי במסגרת ההסדר, יעוגנו זכויות העובדים הנכללים בהסדר בהסכם קיבוצי, שיסדיר את זכויותיהם ואת תנאי עבודתם. כחלק מההסכם יזכו העובדים לתוספת של 1% בשכר מדי שנה, יקבלו מענק חתימה חד פעמי ויזכו למעטפת סוציאלית מלאה הכוללת קרן השתלמות, פנסיה וימי חופשה ומחלה מקסימליים. כמו כן יקבלו העובדים דמי הבראה בדומה לזכויות הניתנות בשלטון המקומי, יזכו להשתלמויות של האגודה, לקידום מקצועי וכן לגמול השתלמות.

בכר, המשמש גם כיו"ר דירקטוריון החברה, בירך על ההסכם ואמר כי מדובר ברגע חשוב עבור העיר, הרשות והעובדים. "עובדים שטוב להם – הם עובדים טובים, ובזכות ההסכם הזה אנו נבטיח את מלוא זכויותיהם של העובדים. נמשיך להוביל ולפתח ביחד עימם את פעילותה הענפה והחשובה של החברה".

ללוש אמר כי מדובר ביום היסטורי לחברה והוסיף: "אני מאמין שהביטחון התעסוקתי שמקנה ההסכם ייקח את החברה קדימה ויביא אותה להישגים גבוהים אף יותר".

פורסם על ידי