תושבים מבת ים התגייסו למען ילדים מאושפזים

המתנדבים בבית החולים | צילומים: אלירן אביטל

המתנדבים בבית החולים | צילומים: אלירן אביטל

ילדים המאושפזים בבית החולים "אסף הרופא" זכו ביום שישי האחרון [7 ביולי] לפעילות מהנה שארגן עבורם אלירן אביטל, תושב בת ים. אביטל, שמארגן דרך קבע אירועים התנדבותיים לילדים וחיילים, רתם לצורך הפעילות בבית החולים תושבים נוספים.

"הגענו אל מחלקת הילדים בבית החולים כ-20 אנשים במטרה לעשות לילדים כיף ולשמח אותם", מספר אביטל, צלם במקצועו ומתנדב במד"א. "הבאנו להם שוקולדים, ספינרים, משחקים ועוד פינוקים. אחד המתנדבים בא עם גיטרה אז הייתה גם מוזיקה וריקודים. גם הגיע איש בלונים שיצר בלונים בצורות. היה מאוד כיף ומרגש, הצלחנו לעלות חיוך אצל ילדים שלא צחקו ונהנו המון זמן. אפילו הרופאים היו בשוק מהתגובות".

לדברי אביטל, את התרומות הוא מגייס ממקורות שונים. "שוקולד אנחנו מקבלים בדרך כלל מחברות, אבל עיקר הפעילות מתבססת על תרומות של אנשים טובים. יש לנו קבוצה של כמה חבר'ה ויחד אנחנו מגייסים כסף וקונים את הדברים, למשל מוטי עמר וקובי זוארץ שנרתמים לכל אירוע ויום פעילות למען הקהילה. אני עושה את זה כתרומה שלי לקהילה. זה מאתגר, זה כיף ומכניס לי המון כוחות לראות את החיוכים וקולות הצחוק, חוץ מההתנדבות שלי במד"א".

בשבוע הבא יערוך אביטל יום כיף במחלקה שקרובה ללבו במיוחד. "נקיים חלוקת ממתקים וכמה שעות של כיף במחלקת אונקולוגיה ילדים בבית החולים איכילוב או תל השומר", הוא אומר ומסביר, "אבא שלי היה חולה סרטן, וזה מרגש אותי לסייע לילדים האלו".

חולה650המתנדבים-קבוצה650שרים-לילד650מתנדבים650

פורסם על ידי