חדרים המותאמים ללידת "אפס הפרדה" נחנכו בבי"ח אסף הרופא

חדר משודרג | צילום: דוברות אסף הרופא

חדר משודרג | צילום: דוברות אסף הרופא

שני חדרים חדשים המותאמים ללידת "אפס הפרדה" בין היולדת לתינוקה נחנכו לאחרונה בבית החולים "אסף הרופא", במחלקת יולדות ב', בהשקעה של מאות אלפי שקלים. מבית החולים נמסר, כי החדרים החדשים חולקו לשתי יחידות פרטיות נפרדות, כאשר כל יולדת נהנית מכיור-אמבטיה אישי צמוד, שידות ומשטח החתלה, שטח אכסון פרטי ונוח, כיור אחד במשותף, כורסא נפתחת ופרטיות מרבית.

בנוסף, שופצו ואובזרו גם חדרי האמבטיה הצמודים על מנת למקסם את נוחות היולדת על פי צרכיה, תוך שמירה על ביטחונה ובריאותה.

עוד נמסר, כי "החדרים החדשים הם סנונית ראשונה של שינוי גדול העובר על מחלקות הנשים במרכז הרפואי אסף הרופא. תוך זמן קצר  תיפתח מחלקה חדשה נוספת באגף נשים ומיילדות, אשר תכלול בתוכה 21 מיטות חדשות של הריון בסיכון ושבעה חדרי 'אפס הפרדה' חדשים".

ד"ר ענת אנגל, סגנית מנהל אסף הרופא, האחראית על אגף נשים ומיילדות, הדגישה כי "המרכז הרפואי קשוב מאוד לצרכי כל יולדת והמלווה שלה, ומשקיע חשיבה רבה ועשייה מתמדת במטרה לאפשר חוויית לידה מותאמת אישית ומוצלחת".

פרופ' אריה הרמן, מנהל חטיבת נשים ויולדות, ציין כי "התוספת החדשה היא בבחינת בשורה של ממש ליולדות המעוניינות להיות צמודות לתינוקן אשר זה עתה בא לעולם. התוספת היא חלק מהשיפורים שעושה מערך המיילדות הפועל כל העת לרווחת היולדות והגברת שביעות רצונן, תוך שמירה קפדנית על המקצועיות, הטיפול והשירות".

פורסם על ידי