שוטרי בת ים אורזים חבילות מזון למשפחות נזקקות

השוטרים בפעולה

השוטרים בפעולה

בשבוע האחרון שוטרי בת ים מתחילים את יומם בהתנדבות: הם אורזים חבילות מזון במסגרת פעילותה של עמותת "ברכת כהן" מבת ים. העמותה מנוהלת על ידי הרב לאון כהן ומסייעת למשפחות נזקקות מבת ים והסביבה.

"מרחב איילון משתף איתנו פעולה בצורה מדהימה מזה 17 שנה. רק הבוקר היו לנו כאן 14 שוטרים מבת ים. לרגל ראש השנה אנחנו אורזים 2,000 חבילות והשוטרים הולכים איתנו יד ביד", אמר הבוקר בשביעות רצון הרב לאון. "אני רוצה להודות למפקדים שנותנים לנו את הכוח והאישור, בשמי ובשם התושבים אני מודה לשוטרים שמגיעים ומתמידים ועושים הרבה למען הכלל, בעיני זו משטרה קהילתית אמיתית. הם משתפים איתנו פעולה בפעילויות הקהילתיות והם משמחים קשישים וניצולי שואה. הם הולכים לצד העמותה שלנו וזה לא ברור מאליו".

גם המש"ק הקהילתי משה אלמליח נכח הבוקר בעמותה וארז במלוא המרץ: "אנחנו מגיעים בכל שנה ועוזרים לעמותה במה שנדרש. אל העמותה מגיעים מכל יחידות התחנה, וזה עושה הרגשה טובה כי אנחנו עוזרים לקהילה ומקבלים הרבה פרגון מהתושבים והמתנדבים, מה גם שזה נותן הרגשה טובה לאנשים שרואים שאנחנו מתייצבים לצד התושבים. אנחנו מזיעים הרבה, אבל זו זיעה של ברכה".

אורזים650

פורסם על ידי