המשטרה מחפשת תייר מגרמניה שנעלם בבת ים

מי ראה את דימאר?

מי ראה את דימאר?

משטרת מרחב איילון הודיעה אתמול בערב (רביעי, 31 בינואר) כי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר דימאר לבוביב פוטשינקוב, תייר גרמני בן 85. הוא נראה לאחרונה ביום שלישי בשעה 8:00 בבוקר ברחוב התבור בבת ים.

תיאורו: מבנה גוף רזה, גובה 1.70, שיער שיבה, לבש מעיל אפור ארוך והחזיק בידו תיק מסמכים. הוא דובר רוסית ומחזיק ברשותו דרכון רוסי וגרמני. מהמשטרה נמסר כי כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר לטלפון 03-5555222 או למוקד 100 בכל רחבי הארץ.

"מדובר בתייר גרמני שהגיע לפני שבועיים לישראל כדי לבקר את בנו שחי בבת ים", סיפר היום קצין המתנדבים רפ"ק עופר בילבסקי שאחראי על החיפושים. "זהו לא ביקורו הראשון בארץ, ובביקור זה הוא שהה שבוע בים המלח וחזר לבית בנו לפני שלושה ימים, ביום שני. בבוקר יום שלישי הוא יצא מהבית, לא ידוע מתי או לאן והוא לא שב עד כה".

מדובר באדם בריא?

"אכן מדובר באדם בריא, הוא נוהג לצעוד הרבה אך עם זאת הבן נהג לומר שהוא קצת לא תקשורתי, הוא לא שוחח עמו לאחרונה בסקייפ, הוא לא הודיע לו שהוא מתכוון לבקר בארץ והוא גם נסע בפתאומיות לים המלח".

באילו דרכים המשטרה מחפשת אחריו?

"ערכנו סריקות בכל החופים כי הבן אמר שהוא אוהב לצעוד על החופים ובמלונות. בנוסף, עלה רחפן לאוויר ויחידת ג'יפים חורשת את החופים. התמונה הופצה למתנדבים ולשוטרים שמחפשים אחריו ברחבי הארץ. נבדקו בתי חולים רגילים ופסיכיאטריים, נבדקו יציאות מהארץ מול רשות שדות התעופה והתשובה שלילית".

יש קצה חוט?

"לצערי לא. יש אחיינית שחיה בארץ והיא לא בקשר איתו. יש מישהי שהייתה איתו בים המלח והיא לא יודעת היכן הוא והיום. ממש לאחרונה התקשרה חיילת שטוענת שהוא נסע איתה לתחנה מרכזית תל אביב מתל השומר, בקרוב תילקח ממנה עדות ונקווה שזה יוביל אליו".

פורסם על ידי