ערב לזכרו של המאסטרו יפים ברסקי ז"ל

יפים ז"ל | צילום אלבום פרטי

יפים ז"ל | צילום אלבום פרטי

השבוע התכנסו תלמידים, הורים, מורים ומחנכים להפקה מושקעת של מגמת המוזיקה במקיף "רמות" תחת ניצוחה של מנהלת המגמה – אורלי קונפורטי. זאת לכבודו של המאסטרו יפים ברסקי ז"ל ובנוכחות בני משפחתו הנרגשים.

ברסקי היה מורה למוזיקה במשך עשרות שנים בבת ים. תחילת דרכו בביה"ס חשמונאים ואחר כך בביה"ס רמות ובקונסרבטוריון העירוני. בשנים האחרונות לחייו הוא גם ניהל את הקונסרבטוריון.

הערב נפתח בנגינת היצירה המוזיקלית העדינה והמרגשת LOVE THEME מתוך CINEMA PARADISO לכינור ופסנתר. לאחר מכן נפתח פרק הברכות. מחזיקת תיק החינוך אסתר פירון העלתה על נס את תרומתו המוזיקלית המשמעותית של ברסקי לעיר. מסתבר כי ברסקי היה המורה למוזיקה הראשון של הזמר הצעיר והמצליח מבת ים אליעד נחום, שעלה לבמה ובענווה והמון רגש סיפר על הקשר שלו עם ברסקי, מתחילת דרכו בכיתה א'.

בהמשך בוגרי המגמה משנים עברו השתתפו גם הם בקטעי מוזיקה ושירה, והערב הסתיים בקרשנדו אדיר של השיר WE ARE THE WORLD כאשר כל משתתפי המופע עולים לבמה. את האירוע מסכם הכנר המחונן, ג'אן גובניר, תלמיד כיתה י', שכתב בסיום: "הערב הזה הוא לא כמו כל ערב מגמה. נהנינו, רקדנו, צחקנו… אבל השנה גם בכינו. השנה ניגנו ורקדנו לכבוד יפים, אבל חבל שבלעדיו. אני מאושר שיצא לי להכיר בן אדם כזה, שאוהב את מה שהוא עושה ועושה עד הסוף את מה שהוא אוהב לעשות. בשבילי יפים ברסקי לא סתם מורה, הוא דוגמה לחיים".

פורסם על ידי