מתנדבים על גלגלים: יחידת האופניים של בת ים מתרחבת

יחידת המתנדבים | צילומים דוברות העירייה

יחידת המתנדבים | צילומים דוברות העירייה

יחידת מתנדבי האופניים בבת ים פותחת את השורות ומזמינה תושבים נוספים להצטרף אליה. תנאי הסף: תושבי בת ים, אוהבים לרכב על אופניים, בעלי בריאות תקינה, עד גיל 55.

"במהלך מבצע צוק איתן, אדם בן 95 חולה אלצהיימר נעדר במשך 24 שעות. יחד עם עוד איש צוות, תוך כדי האזעקות והטילים, הצלחנו לאתר אותו בריא ושלם. בזכות היתרון של האופניים אפשר להיכנס מהר לכל מקום. הצלחנו להחזיר את האדם הזה למשפחתו בריא ושלם", כך מספר אלי מנשה, בן 53, המתנדב למעלה מ-30 שנה ביחידת האופניים של השיטור העירוני.

גבי בן חיים, מפקד היחידה, גם הוא מתנדב. ביום הוא שוטר קהילתי באזור כיכר המצבה ברחוב רוטשילד. היחידה קיימת מזה כעשור ופועלת במסגרת משטרת מרחב איילון. בסיס ההפעלה שלה נמצא ברחוב רוטשילד בבת ים.

"מתנדבי המשטרה רוכבי האופניים נותנים מענה להפרות סדר", נמסר מעיריית בת ים, "למשל גניבת אופניים שהיו עדים לה לאחרונה, שמירה על שקט ורווחת ציבור תושבי העיר, אכיפת הסדר בגינות ציבוריות, משימות שיטור מיוחדות תוך שימת דגש על מהירות ההגעה והעבירות שמאפיינת רכיבה על אופניים ועוד. כמו כן, היחידה מבצעת ליווי ואבטחת אירועים ציבוריים כגון ההפנינגים השונים אותם מפיקה העירייה והפקות אחרות. היחידה המיוחדת אף זכתה בשנת 2016 באות הצטיינות של מפקד מחוז תל אביב על הישגיה יוצאי הדופן באכיפת החוק והבאה לדין של מפרי הסדר ועבריינים. העיר בת ים מצטיינת בשיטור העירוני במרחב באיילון, שכן רק לאחרונה מפקד יחידת השיטור העירוני בבת ים, פקד רועי מוהגר, קיבל תעודת קצין מצטיין במרחב איילון במשטרת ישראל".

בעיריית בת ים הדגישו, כי עם הפעילות רחבת ההיקף נוצר צורך לגייס מתנדבים נוספים ליחידה מבת ים. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המתנדב אלי מנשה 054-7337812, או גבי בן חיים מפקד היחידה 050-7336552.

מתנדבים650בכר-ומתנדבים-650

פורסם על ידי