מפקד השיטור העירוני בבת ים זכה באות הצטיינות

רועי מוהגר | צילום דוברות העירייה

רועי מוהגר | צילום דוברות העירייה

פקד רועי מוהגר, מפקד השיטור העירוני בבת ים, זכה השבוע באות הצטיינות מטעם מרחב איילון של משטרת ישראל. בטקס שנערך בנוכחות מפקדת מרחב איילון, נצ"מ סגל בר צבי, ראש עיריית בת ים יוסי בכר, שוטרי המרחב ומכובדים נוספים, הוענק האות לפקד מוהגר.

בתעודת ההוקרה שהוענקה לו נכתב: "פעילותך כמפקד שיטור עירוני, תוך הובלת יחידתך להישגים, מהווה תרומה משמעותית לעמידה ביעדי המרחב ולחיזוק קשרי המשטרה עם הקהילה. מנגנוני שיתוף הפעולה אותם יצרת עם גורמי חוץ ופנים, תוך עשייה איכותית, מהווים נדבך מרכזי בחיזוק תחושת הביטחון בעיר בת ים ובשיפור איכות חיי התושבים".

פקד רעי מוהגר מפקד על השיטור העירוני בבת ים מזה כשנה וחצי, אליו הגיע בתום תפקידו כקצין סיור מרחב איילון. במסגרת פעילותו מוביל מוהגר שיתופי פעולה פוריים עם העירייה ועם גורמים שונים בה. בנוסף הוא יצר חיבור בין קהילה למשטרה, הכוללת ימי התנדבות של השוטרים והפקחים בבתי אבות ובתי חולים, קיום פורומים עירוניים לתושבים והגברת הקשר עם ציבור התושבים.

פקד מוהגר מסר: " זהו כבוד גדול בשבילי לזכות באות. אני מודה על ההערכה והאמון מצד הפיקוד". מוהגר הוסיף כי האות הזה שייך לכל שוטרי השיטור העירוני, "שעושים לילות כימים למען שמירה על הסדר הציבורי ועל איכות חייהם של תושבי בת ים".

תעודת-הצטיינות650

פורסם על ידי