לימודי לילה בבית הספר הנשיא

לימודי לילה מהנים

לימודי לילה מהנים

בזמן שרבים מאתנו היינו בהתארגנות לקראת סוף השבוע או בתכנוני בלאק פריידי הידוע, קיימו תלמידי בית הספר "הנשיא" ערב למידה חווייתי בשעה לא שגרתית.

ביום חמישי האחרון (23 בנובמבר), הגיעו התלמידים מכיתות א'-ו' לבית הספר בשעה 18:30 בערב. בית הספר התקשט לכבוד הערב החגיגי בכוכבים זוהרים ומוזיקת רקע, כאשר במסגרת הפעילות – שנמשכה עד 21:00 – למדו התלמידים על הירח, הכינו עששיות ולוכדי חלומות, עשו מדיטציה, שמעו סיפור לקראת שינה מספריית הפיג'מות, שרו יחד שירי ערש וקינחו עם מופע אש ייחודי. כל זאת לצד ארוחת ערב משותפת ופעילויות גיבוש כיתתיות.

לילה650

מנהלת בית הספר, לבנה דבש, מספרת כי ערב זה הוא חלק מההוויה של בית הספר, המקדם לדבריה למידה חווייתית וקשר אישי בין המורים לתלמידים. "פתיחת שערי בית הספר גם בלילה מעבירה מסר שהמורה הוא דמות משמעותית גם ביום וגם בלילה, כזאת שמלווה את התלמידים לאורך כל שעות היממה ונוכח בחייהם גם כאשר נגמר יום הלימודים", אמרה דבש, "זו הייתה חוויה מדהימה עבור כולנו, מורים ותלמידים כאחד. המפגש בשעות בלתי פורמליות, חוויית הביחד בשעות הערב, חיזקה עוד יותר את אווירת המשפחה הקיימת בבית הספר הנשיא".

לוכדי-חלומות650ישנים650

פורסם על ידי