חדש בבית הספר "הנשיא": נדנדות במקום כיסאות

הנדנדות בכיתה

הנדנדות בכיתה

נדנדות במקום כיסאות, לוחות מחיקים ושולחנות שאפשר לקשקש עליהם בלי חשבון – כל זה נמצא בפינת לימוד חדשה שהוקמה השבוע בבית הספר "הנשיא" בבת ים ביוזמתה של מנהלת בית הספר לבנה דבש. את פינת הלימוד, שעלותה כ-10,000 שקלים, מימן כתרומה יו"ר ועד הפעולה של עמותת "תובנות בחינוך" שמואל בלנק, מנהל בכיר לשעבר בחברות שונות.

"אני הייתי ילדה מחוננת, אבל יחד עם זאת מאוד לא רגועה, תזזיתית", מספרת דבש, "בראשון בספטמבר הייתי מגיעה מוקדם כדי לתפוס את המקום האחרון בטור השולחנות בכיתה כי הייתי חייבת להתנדנד על הכיסא, זה עזר לי לחשיבה. מתוך המקום הזה חשבתי איך אני אעזור לתלמידים שלי שחייבים להתנדנד כדי להפעיל את הראש. נפגשתי עם נגר ויחד העלינו פתרון בדמות פינה ללימוד פרטני עבור 5-6 תלמידים, כשכל מה שאסור בכיתה כאן מותר – הכיסאות הם נדנדות, יש לוחות עליהם התלמידים יכולים לקשקש, על הרצפה ישנם אביזרים שמסייעים ללמידה חווייתית. זו פינה באמת מדהימה".

איך הילדים התרשמו?

"הם מאוד אהבו. מעבר לשמחה, לחוויה וללמידה, בסופו של יום אנחנו בית ספר והרצון והצורך הוא ללמד. השאלה היא רק איך אני עושה זאת, והתשובה – בכל דרך אפשרית. המורים אצלנו מלמדים בדרכים לא שגרתיות וחווייתיות והתלמידים לומדים וסופגים. את השובר שגרה ואת המיוחד הם יזכרו ויפנימו".

המנהלת לבנה דבש

גם ראש העיר יוסי בכר התלהב

פורסם על ידי