השר צחי הנגבי ערך ביקור בביה"ח וולפסון

צילומים: יחצ הצל לבו של ילד

צילומים: יחצ הצל לבו של ילד

השר לשיתוף פעולה אזורי, צחי הנגבי, ביקר שלשום (ראשון, 1 באוקטובר) בעמותת "הצל לבו של ילד" במרכז הרפואי "וולפסון". במהלך ביקורו פגש השר הנגבי ילדים מכורדיסטן, אפגניסטן, טוגו, זנזיבר והרשות הפלסטינית, אשר הובאו לישראל על ידי העמותה כדי לעבור ניתוחי לב מצילי חיים.

את פני השר קיבלה מנהלת בית החולים ד"ר זהבית זיו-נר, ואל הביקור התלוו מנהל מחלקת ניתוחי לב וחזה ויחידת ניתוחי לב ילדים, ד"ר ליאור ששון; מנהל טיפול נמרץ ילדים, ד"ר ציון חורי; סילבן אדמס, תורם של העמותה; ומנכ"ל העמותה, ד״ר סיימון פישר.

השר הנגבי סייר במחלקות הילדים של בית החולים, שוחח עם הילדים והוריהם ושמע מפי הצוות הרפואי על העבודה ההומניטרית עם ילדים חולי לב מרחבי העולם. השר הנגבי התרשם גם מעבודות הבנייה של בית החולים לילדים והמרכז הבינלאומי לניתוחי לב ילדים של "הצל לבו של ילד", המתבצעות בימים אלה בוולפסון.

מוולפסון נמסר כי בית החולים לילדים, שהמשרד לשיתוף פעולה אזורי שותף במימונו, ישפר משמעותית את תנאי הטיפול עבור ילדי הסביבה ובהם ילדי בת ים, ויאפשר לעמותה לפעול להצלת ילדים רבים נוספים ברחבי העולם. עד כה העמותה הצילה יותר מ-4,400 ילדים ממדינות אפריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון, והכשירה למעלה ממאה אנשי צוות רפואי במדינות אלו שהצילו רבים נוספים. המשרד לשיתוף פעולה אזורי מימן עד כה טיפול מציל החיים של כ-500 ילדים חולי לב מעיראק, הרשות הפלסטינית, סוריה וירדן.

מכובדיפ650

פורסם על ידי