קבוצת הקט-רגל נשים של בת ים מגייסת שחקניות

הפנתרות מתאמנות

הפנתרות מתאמנות

קבוצת עם נשמה: קבוצת הקט-רגל הראשונה בעיר מגייסת שחקניות חדשות לקבוצה, שיהיו גם ספורטיביות וגם פעילות למען הקהילה. הקבוצה, "פנתרות הים", הוקמה עוד בשנה שעברה אך לא הייתה פעילה בצורה מלאה מכיוון שלא היה לה אולם להתאמן בו. מאז חודש אוקטובר האחרון הקבוצה משחקת במתנ"ס בית צדיק וכאמור מחפשת שחקניות שיצטרפו לשורותיה.

"יש אצלנו מגוון של נשים ומגוון גילאים, הצעירה בת 32 והמבוגרת ביותר בת 53", אמרה היום שחקנית בקבוצה, קטי מגידיש. "מי שתצטרף לא מוכרחה להיות בכושר, יש לנו מאמן ולאט לאט לומדים את המשחק ונכנסים לכושר".

היום כולן הולכות למאמאנט, מה ההבדל?

"קט-רגל זה ספורט קצת אחר, אנחנו רצות המון ומפתחות כושר בלתי רגיל. מדובר גם בחיזוק הקשר הצוותי, יש פה עבודת צוות מדהימה. כרגע אנחנו משתתפות במשחקי ידידות בלבד וכשנתחזק נתחיל לשחק תחרותי".

מלבד קט-רגל, הקבוצה עוסקת בפעילות למען הקהילה. "החלטנו לקנות מאקי"ם משלוחי מנות אותם נתרום למועדון לילדים בסיכון בבת ים. זהו מועדון שילדים ממשפחות שלא כל כך מתפקדות מגיעים אליו אחרי ביה"ס לעשות שיעורים. המועדון מהווה עבורם מקום חשוב, הם לומדים בו ואוכלים ארוחה חמה. זה מועדון שאימצתי וכל מה שאני יכולה לעשות כדי לשמח ולעזור לילדים אני עושה, בעזרת הרבה מתנדבים ואנשים טובים".

מעוניינים להצטרף לפנתרות? האימונים נערכים בימי שני בשעה 20:00 במתנ"ס בית צדיק. לפרטים: 050-6775588 (קטי)

פורסם על ידי