לקרר את השמפניות: 0:1 לבת ים בגמר הפלייאוף

בת ים הערב, מול יבנה

בת ים הערב, מול יבנה

מכבי בת ים עשתה אתמול (ראשון) צעד חשוב בדרך לליגה הלאומית, כשניצחה את אליצור יבנה 58:63 במשחק הראשון ביניהן בגמר הפלייאוף של הליגה הארצית מחוז דרום. "איזה קרב ספורטיבי היה היום בבת ים, פלייאוף במיטבו! אחרי מלחמה אדירה אנחנו מובילים 1:0 בסדרה ורחוקים ניצחון אחד מלעשות משהו מדהים. כל העונה הלכנו צעד אחר צעד ועמדנו באתגר אחר אתגר, אנחנו מרגישים שכל העיר בת ים איתנו. אנחנו נמשיך להילחם עד הסוף", סיכם מאמן מכבי בת ים יניב ויצמן את המשחק האדיר של קבוצתו.

למעשה זה הניצחון השלישי העונה של בת ים על יבנה, בעונה הסדירה ניצחה מכבי בת ים את אליצור יבנה פעמיים: בבית 72:93, ובחוץ 63:86. אתמול בערב, לעיני אולם מלא ועידוד קולני, הציגה בת ים ברבע הראשון הגנה מצוינת וסיימה ביתרון 11:18. ברבע השני הצליחה אליצור יבנה לצמצם את ההפרש, אבל עדיין לא מצאה תשובה להגנה החזקה של מכבי בת ים, 26:32 לבת ים במחצית.

בת-ים-יבנה06-650

ברבע השלישי הציגה בת ים משחק חלש ומבולבל, ואף איבדה את השחקן הכי טוב שלה אופיר פרחי שנפצע. פרחי אמנם חזר לשחק בהמשך אבל לדקות בודדות, בהן קלע נקודות חשובות. הרבע השלישי הסתיים ביתרון קל של יבנה 46:44, שלא הצליחה לברוח ואיבדה כדורים רבים. בדקות הסיום מכבי בת ים הייתה מרוכזת יותר ומדויקת יותר, והצליחה לשמור על מרחק ביטחון מיבנה, שלא מצאה תשובה הגנתית והתקפית לבת ים. בסיום כאמור ניצחון למכבי בת ים.

מנהלה קבוצה איתן מכלוף סיכם אחרי המשחק: "היה משחק פיזי ומותח במיוחד אבל ככה זה בגמר. כל הכבוד למאמן ולשחקנים על רוח לחימה ושידעו להתעלות בזמן אמת. אני מקווה מאוד שביום רביעי נגיע מוכנים ושזה יגמר שם".

כאמור ביום רביעי הקרוב (10 במאי) ייפגשו שתי הקבוצות למשחק השני בסדרה, הפעם ביבנה, כאשר ניצחון של בת ים בכל הפרש יעניק לה ניצחון 0:2 בסדרה כולה ואת הכרטיס לליגה הלאומית בכדורסל. הפסד של בת ים ישלח את השתיים למשחק שלישי ומכריע ביום ראשון הבא (14 במאי), שיתקיים באולם חשמונאים בבת ים.

פרחי-פצוע650שופטים650בת-ים-יבנה01-650בת-ים-יבנה02-650בת-ים-יבנה03-650בת-ים-יבנה04-650
בת-ים-09-650בת-ים-יבנה07-650

פורסם על ידי