כל האמהות מוזמנות: מאמאנט בת ים פותחת עונה חדשה

נבחרת שז"ר, אלופות עונת 2016/17

נבחרת שז"ר, אלופות עונת 2016/17

אותה גברת בשינוי אדרת: ביום רביעי הקרוב (2 באוגוסט) יחלו אימוני קבוצות מאמאנט בת ים לקראת העונה שבפתח, כולל שינוי בהנהלת מאמאנט.

"הרצון שלנו הוא שהכיף יחזור לשלוט וכך יהיה", אומרת פאני פור, קפטנית קבוצת בית הספר "נחשונים" וחלק מהמנהלה החדשה של מאמאנט בת ים. יושבת ראש מאמאנט החדשה בבת ים היא איריס בר דוד, המנהלת את המרכז הקהילתי "עופר", ולצדה במנהלה ארבע נשים נוספות, נציגות קבוצות העיר.

בליגת המאמאנט בכדורשת משתתפות אימהות של תלמידי בתי הספר (יסודיים, חטיבות ותיכונים), כאשר כל בית ספר מרכיב קבוצה אחת או יותר המונה 8-12 אימהות, המתאמנות ומשחקות יחד. במהלך העונה מתחרות הקבוצות זו בזו במסגרת הליגה. קבוצת המאמאנט משלבת פעילות ספורטיבית וכושר גופני, דוגמא אישית, חינוך לספורט, היכרות ומפגש חברתי וגאוות יחידה.

כרגע מונה מאמאנט בת ים שש קבוצות פעילות בבתי הספר חשמונאים, רמות, נחשונים, הראל, אורט רמת יוסף (שתי קבוצות). השנה תיפתחנה שלוש נוספות בבתי הספר יד מרדכי, אורט מלטון ושז"ר.

"אני עצמי משחקת זו השנה הרביעית", אומרת פור, "המשחק נותן לחיי תמורה אדירה, יוצאים קצת מהשגרה היומיומית. אני יודעת שיש לי יום בשבוע שאני יוצאת ופוגשת את החברות וגם עושה ספורט. מאמאנט הוא משחק יותר חברתי, גם האימון הוא אימון של כיף, אנחנו מדברות על החיים ונהנות. אנחנו בקטע של ליצור חוויה, מי שזוכה זוכה. אנחנו בפנים חדשות רוצות לפרוס כנפיים ולעוף למעלה, להרים עוד קבוצות ולהשאיר את מאמאנט בבת ים ככיף לאמא".

העונה החדשה תחל ב-1 בספטמבר, אך מאמאנט פותחת את שעריה כבר השבוע כאמור, ב-2 באוגוסט, בשעה 18:30 באולם הספורט בבית הספר חשמונאים, ברחוב אנה פרנק 10. "אנחנו מתחילות חודש קודם כדי לתת לבנות הזדמנות להגיע ולהכיר את המשחק ברוגע ובכיף, ללמוד כדורשת משני מאמנים מקצועיים ללא עלות".

לפרטים נוספים: שרה: 052-2441195, דנה 053-7714024.

פורסם על ידי