הבית לאמנויות לחימה של בת ים

מסיקה ג'ים

מסיקה ג'ים

מסיקה ג'ים הפך בשנה האחרונה לבית לאמנויות לחימה של בת ים. "אני נמצא בענף אמנויות הלחימה 31 שנה", אומר המאמן כלפו מסיקה בן ה-46, "והתחלתי לאמן באופן עצמאי בגיל 20. התחברתי עם חבר לאמנות לחימה כשעוד הייתה חדשה בארץ, אגרוף תאילנדי. זה ענף שהתפתח בצורה מדהימה ובת ים תופסת מקום מכובד בזה, בתחרויות ארציות ותחרויות בינלאומיות. המועדון שלנו תפס תאוצה ענקית, התחברנו לאנשים הנכונים ויש לנו דריסת רגל בתחרויות הגדולות בעולם".

לדבריו, במסיקה ג'ים תוכלו להתאמן בשלל ענפים: אגרוף תאילנדי, ג'יו ג'יטסו ברזילאי אותו מאמן חיים גוזלי (שהטורים שלו מניו יורק מתפרסמים כאן), אגרוף קלאסי, אימוני כוח כמו קרוספיט ואימונים אישיים בכל. "יש לנו את מתקן האימונים לא בין היפים בארץ, אלא הכי יפה בארץ. יש לנו זירת אגרוף מדהימה שגדולה פי שלושה מהסטנדרט ואנו מחנכים ילדים מגיל 6 ומעלה. מאמנים פה בחור או שניים שהגיל שלהם מעל 70 וגם הם משתתפים בפעילות. היינו שמחים אם עיריית בת ים תכיר בענף ותכיר בנו כמוסד שיכול לעשות פרויקטים מדהימים ולתמוך בנערים בסיכון, בחינוך מיוחד ועוד".

מסיקה אומר כי "ילדים שהתאמנו אצלנו והתגייסו לצבא, חוזרים אליי אחרי שהם היו מאמנים ביחידות קרביות והפיצו את המסורת שלנו. אימון באמנויות לחימה נותן ביטחון עצמי לילד וגם לילדים עם קשיי קשב וריכוז והיפר אקטיביות זה תורם, זה מסייע להם להתרכז, זה מרגיע. יש מבוגרים שמגיעים אלינו ואומרים לי 'האימון זה הריטלין שלי'. כאחד שעובד עם ילדים המון שנים, אני רואה את התמורה בכל תחומי החיים. את האימונים אנחנו עושים כשיש שני מאמנים על המזרן, זה דבר שאין בשום מקום אחר. בנוסף, הדלת פתוחה וההורים רואים את היחס הטוב. הם נשארים איתנו וחוזרים אלינו שוב".

מסיקה-גים650מתאגרפים650

פורסם על ידי