בת ים ניו יורק#29: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#29: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן והניצחון האדיר ב-42 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

בשביל לשנות דברים, צריך לתת! השבוע הוזמנתי על ידי המורה אופיר כהן להעניק הרצאה בכיתה י' בית ספר בנצרת עילית. אופיר יצר איתי קשר דרך הפייסבוק וביקש ממני להגיע להרצות, ולהגיד לכם את האמת? לא עשיתי דבר כזה בחיים שלי, אבל ישר אמרתי כן. לא חשבתי פעמיים.

וכך, ביום שישי שעבר אירנה ואני עלינו לרכב ונסענו לנצרת עילית, עיר שבחיים שלי לא הייתי בה. לא תכננתי מראש מה לומר, אמרתי לעצמי שכשאגיע לכיתה אסתדר ומה שיהיה יהיה. הגעתי לבית הספר והאמת – לא ביקרתי בבית ספר כלשהו מאז שאני למדתי בבית ספר, ומיד קיבלו אותי באהבה. כולם ידעו שאני מגיע וזה חימם לי את הלב. נכנסתי לכיתה וגיליתי שאופיר הכין מצגת על הקרבות שלי. 

אחרי המצגת סיפרתי איך הכל התחיל, איך הגעתי לאן שהגעתי, והמסר היה לא להפסיק לחלום ותמיד להתמיד במה שעושים – רק ככה תגיעו להצלחה. גם הראיתי לתלמידים חגורות אליפות שלי מכמה תחרויות וככפפות של בלאטור. הילדים נתנו לי אהבה וכבוד של מלך, הצטלמנו ונפרדנו באהבה עד לפעם הבאה.

משם נסענו לנהריה, לאימון אצל האחד והיחיד לוחם ה-MMA נתנאל פאריסי. נתנאל הוא בעל אקדמיה בנהריה, ואני קורא למקום אקדמיית בוטיק. זה מקום חבל על הזמן ומי שמגיע לנהריה אני ממליץ לבקר שם. את ערב שישי עשינו בנהריה, ובשבת בבוקר נסענו לעיר הבירה שלי, בת ים.

מורה-ליום-אחד650

בערב קבענו לצאת זוגות, אירנה ואני עם המלכה של "בת ים פור יו", אפרת שרון ובעלה. באותו ערב שודרה כתבה עליי בערוץ 10, הכתבה הכי מפרגנת שהייתה על הספורט שלנו אי פעם. ישבתי לראות והטלפון לא מפסיק לצלצל בעקבות הכתבה, ובינתיים אנחנו מאחרים, אפרת מחכה לנו במסעדה!

התלבשתי בזריזות, יצאנו למסעדת "שוקי הדייג" בטיילת בת ים וכשהגענו אפרת חיכתה לנו בחוץ, עם חיבוקים ונשיקות. נכנסנו ואז אני מקבל לפנים הפתעה של החיים: מסיבת הפתעה שארגנו לי עיריית בת ים ואתר "בת ים פור יו"!

ראש העיר יוסי בכר, ויקטור טל הנשמה, שדרן הכדורגל מוטי חביב, סגנית מחלקת הספורט ענת לבנת וכמובן עורכת התוכן של "בת ים פור יו" טלי, ואני בהלם! עבדו עליי והצליחו. פעם ראשונה בחיים שלי שעושים לי הפתעה וזה מצליח. קיבלתי מגן הוקרה מעיריית בת ים על העשייה שלי והכבוד שאני נותן לעיר בכל מקום בעולם. ופה המקום לומר תודה לאפרת שרון וויקטור טל שחשבו על להפתיע אותי!

גם השבוע המשיך נהדר, וביום ראשון העברתי סמינר באקדמיה של אורון כחלון עם 40 לוחמים שבאו ללמוד ממני טכניקות ג'יו ג'יטסו שיתאימו ל-MMA, האמת? הופתעתי מהכמות ומהרמה של הלוחמים הצעירים, הסמינר עבר פגז!

מחר (ראשון) אני טס למחנה אימונים בלוס אנג'לס לקראת הקרב הבא, שיערך ב-20 בינואר בפורום לוס אנג'לס. אז עד לפעם הבאה שבת שלום!

נתראה, חיים גוזלי

גוזלי-מופתע-650מסיבה650

פורסם על ידי