אכזבה: תבוסה למכבי בת ים ביבנה

מכבי בת ים נכנעת ביבנה | צילומים: חסדאי כהן

מכבי בת ים נכנעת ביבנה | צילומים: חסדאי כהן

מכבי בת ים רוצה כנראה לחגוג באולם חשמונאים בעיר לעיני מאות אוהדיה ולא בהיכל ביבנה. אין דרך אחרת להסביר את המשחק הנרפה של הקבוצה הערב (רביעי) ביבנה. כשהיא משחקת הפעם בצבע כחול, ספגה מכבי בת ים הפסד צורב במיוחד 90:62 לאליצור יבנה, שהשוותה ל-1:1 את הסדרה ביניהן. המשמעות: ביום ראשון הקרוב (14 במאי), בשעה 19:00, ייפגשו שתי הקבוצות למשחק שלישי ומכריע: המנצחת תחגוג עלייה לליגה הלאומית, המפסידה המאוכזבת תאלץ לשחק עונה נוספת בליגה הארצית.

כבר בדקות הראשונות היה ברור שמכבי בת ים תפסיד הערב. רבע קטסטרופלי מיוחד בהגנה ובהתקפה, איבודי כדור בכל התקפה כמעט וסל שדה אחד בלבד בשמונה הדקות הראשונות. אחרי פסק זמן של המאמן יניב ויצמן הקבוצה החלה סוף סוף לקלוע, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 20:11 ליבנה. הרבע השני היה המשך ישיר לרבע הראשון – איבודי כדור ומשחק התקפה מפוזר של בת ים, ההפרש גדל וצמח, ובמחצית עמדה התוצאה על 44:26 לטובת אליצור יבנה.

פתיחת הרבע השלישי לא הייתה שונה. נדמה היה שבת ים ויתרה על המשחק, ולמרות שיבנה הורידה הילוך היא קלעה כמעט 30 נקודות ברבע השלישי – 72:45 בסיומו. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, ובסיום כאמור 90:62 לאליצור יבנה.

ביום ראשון משחק חדש על כל הקופה. משחק של עונה שלמה ממנו אין דרך חזרה.

תמונה-א-650תמונה-ב-650תמונה-ג-650 תמונה-ד-650

פורסם על ידי