תעמולת בחירות ב"יגאל אלון" – ביום השואה

תעמולת בחירות ב"יגאל אלון" – ביום השואה

מערכת הבחירות לתפקיד יו"ר הסתדרות המורים בבת ים מתחממת לקראת הבחירות, שיתקיימו ב-16 מאי. לטענת ענת טוראל-דדון, מנהלת החטיבה הצעירה בבית הספר "יגאל אלון" ויו"ר הסתדרות המורים בבת ים, המתמודדת לתפקיד מטעם סיעת אמ"י (אחדות מורי ישראל), אחת הסיעות המתחרות, נח"ל, ערכה תעמולת בחירות בבית הספר דווקא ביום הזיכרון לשואה ולגבורה.

"במסגרת קמפיין הבחירות להסתדרות המורים", מספרת טוראל-דדון, "התקשרתי בחודש שעבר למנהלי בתי הספר בעיר במטרה לקבוע יום בו אוכל להגיע ולדבר עם המורים בחדר המורים, לפרוש להם את משנתי. לא הייתה בעיה עם שום מנהל, כולם נתנו לי תאריכים והכל היה בסדר. מנהלת אחת נתנה לי את תאריך יום השואה והתעקשה, וגם אני התעקשתי והבהרתי לה שביום הזיכרון הזה אני לא עוסקת בתעמולת בחירות, אני מוותרת על זה".

לדברי טוראל-דדון, היא הופתעה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה כשנציגה של סיעת נח"ל הגיעה לבית הספר "יגאל אלון" כדי לקיים תעמולת בחירות. "זה לגיטימי ובסדר לעשות קמפיין, אבל למה ביום השואה? זה היה לא מכבד. זה יום שאינו מתאים לפעילות כזו. כולנו מורים וכולנו מגדלים את הדור הבא של ישראל, זה מה שאתם רוצים שהם יראו? יש תעמולה, יש בחירות, אבל ככה? לרמה הזו אנחנו לא יורדים".

נציגי סיעת נח"ל בחרו שלא להגיב.

פורסם על ידי