תלונה במשטרה נגד בכיר בעמותה בעיר על הטרדה

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

פרסום ראשון: תושבת בת ים, בת 36, הגישה לפני כחודש תלונה במשטרה נגד בכיר בעמותה בעיר בגין הטרדה. המתלוננת היא אם חד הורית לשלושה ילדים בני 10 וחצי, 9 וחצי ושלוש וחצי. 

"בשנים האחרונות חייתי במקלטים לנשים מוכות", היא מספרת, "חייתי עם אלימות פיזית ומילולית מהאבא של שניים מילדיי שהיה סוחר סמים. היו לי חיים מאוד מאוד קשים, היו איומים על חיי, אבל בחרתי בחיים. עזבתי את עיר מגוריי ועברתי לבת ים כשבידיי שקיות זבל ובהם בגדים, העיקר לברוח".

עוד היא מספרת, כי בעבר הוטרדה מינית שלוש פעמים על ידי גברים. "שלוש פעמים כואבות", היא אומרת. לפני חודש, לטענתה, הוטרדה שוב. "יועצת בית הספר של ילדיי הפנתה אותי לבכיר בעמותה כדי שיעזור לי. התקשרתי אליו ותוך חצי שנייה הוא סטה מהנושא, אמר שהוא צריך לטפל לי קודם כל בנפש, ובשביל זה אני צריכה להגיע אליו, להוריד את המכנסיים ולהרים את הרגליים, ואסור לי לספר על השיחות ועל הביקורים אצלו לאיש".

והלכת אליו?

"בוודאי שלא. מדובר באיש מבוגר, כשהייתי איתו בשיחה טלפונית שמעתי שהוא אומר למישהי שנכנסה אליו לקחת לחמניות 'את יודעת שאני לא אומר שלום בלי נשיקה'. אז את במקום הכי חלש שלך, הוא ימלא לך את הבית במצרכים, אבל באיזה מחיר? הטרדות מיניות זה דבר שעוברים כל הזמן והכי מנצלים נשים חלשות, עניות, שצריכות עזרה, אבל זה אדם שצריך לעשות לו סטופ".

את שיחתה עם הבכיר בעמותה, שהוקלטה, העבירה המתלוננת לדבריה למשטרה והגישה תלונה בגין הטרדה. "הוא התקשר אליי המון פעמים ואני לא עניתי לו לטלפונים, פחדתי שירגיש שהתלוננתי עליו", היא אומרת, "בסוף עניתי ואמרתי לו שאני לא מעוניינת בעזרתו. במשטרה הסכמתי לקיים עימות מולו, אני מבינה שמדובר בסוטה, זה עושה צמרמורת להקשיב לשיחה. הוא צריך להפסיק לעבוד עם נשים. זה אדם עם שם בבת ים, אמרו לי שהוא מאוד עוזר לאנשים שצריכים סיוע, וכעת אני מבינה שהוא פשוט מנצל חלשים".

ממשטרת מרחב איילון נמסר: "התיק עדיין בחקירה. איננו נותנים פרטים מחקירה המתנהלת".

פורסם על ידי