תושבי רחוב דניאל מתלוננים: השיפוץ שלא נגמר

השלט שהבטיח שהעבודות יסתיימו במאי

השלט שהבטיח שהעבודות יסתיימו במאי

תושבי רחוב דניאל מתלוננים כי רחובם הפך לאתר בנייה. בחודשים האחרונים נעשות ברחוב עבודות התחדשות ופיתוח מקיפות, אך לטענת התושבים לפני כחודשיים הן פסקו אף שטרם הושלמו. על פי השלט שנתלה ברחוב, עבודות השיפוץ היו אמורות להסתיים בסוף חודש מאי, כלומר לפני כשלושה שבועות.

"בחודשים האחרונים משפצים את כל הרחוב", אומר מ' (השם המלא שמור במערכת), תושב רחוב דניאל. "בקטע הרחוב הסמוך לביתי, בין דניאל פינת אנילביץ' לדניאל פינת ירושלים העבודות הפסיקו בפתאומיות וזה נורא, זה מאוד מקשה על חיינו. מצד אחד אין לנו חנייה פרטית בבניין, דבר שאופייני לבניינים ברחוב הזה, ומצד שני הפועלים השאירו את כל הבטונדות על הכביש ועל המדרכה ככה שאין לנו איפה לחנות".

מלבד חנייה, מסביר מ' כי המצב הנוכחי מסוכן עבור העוברים והשבים. "במדרכה עשו הכנה לעמודי תאורה, יצרו בורות מהם יוצאים חוטי חשמל חשופים – וככה הם נותרו. כל חומרי העבודה של הפועלים נשארו ברחוב".

"זה מצב לא נוח, אי אפשר ללכת ברחוב", אומרת ר', תושבת הרחוב, "גם לא נראה שזה עומד להסתיים. למה לא מסיימים עם זה כבר? אני יוצאת לטייל עם התינוק שלי בעגלה וצריכה ללכת כמו במסלול מכשולים. זה לא הגיוני".

גם חניית נכים חסומה

גם חניית נכים חסומה

"במצב הזה ישנם סיכונים נוספים", מדגיש מ', "כשנכנסים לרחוב דניאל פינת אנילביץ' תמיד היה במקום רמזור עצור עם מראה כדי שתוכל לראות מי מגיע, זה צומת בעייתי. כשהם החלו עם השיפוץ מה עשו? את הצומת הם חסמו עם בטונדות, צמצמו את שדה הראייה והורידו את המראה, ככה שהיום יש סכנה ממשית בכל חצייה של הצומת. הסכנה השנייה היא שיש לא מעט בטונדות על המדרכה. אם ילד רוצה לחצות את הכביש, רוב הסיכויים שלא יראו אותו. זו סכנת נפשות".

כדי לנסות להבין מתי יסתיימו העבודות ברחוב, פנה מ' לדבריו אל מחלקת שפ"ע בעיר. "בפעם הראשונה לקחו ממני פרטים אבל זה לא התפתח משם, לא חזרו אלי. בפעם השנייה אחרי המתנה לא קצרה העבירו אותי לקבלן שלא היה זמין וככה זה נגמר. אנחנו חיים באתר בנייה כבר לא מעט זמן ונראה שזה לא אכפת לאף אחד".

מעיריית בת ים טרם התקבלה תגובה לטענות התושבים.

העבודות הופסקו בשיאן

העבודות הופסקו בשיאן

זהירות, צינור בדרך

זהירות, צינור בדרך

רחוב בשיפוצים ולא רואים את הסוף

רחוב בשיפוצים ולא רואים את הסוף

פורסם על ידי