שכונת הקרוואנים: שנה חדשה, הזנחה ישנה

זבל עולה על גדותיו

זבל עולה על גדותיו

יו"ר ועד שכונת הקראוונים בבת ים, מישל שושן, טוען כי עיריית בת ים מזניחה את השכונה. "המצב פה פשוט מחפיר", אומר שושן והכעס בקולו בולט עד מאוד, "אני צריך להתחנן לאנשים שאני מכיר בעירייה שיגיעו לנקות כאן וזה לא הגיוני. אני שלחתי לעירייה תמונות של הטינופת ולא מתייחסים אלי".

שושן טוען כי בששת החודשים האחרונים עובדי הניקיון של העירייה אינם מנקים את השכונה, הנמצאת בקצה רחוב ניסנבאום. "יש פה שבילים שמזמן לא ניקו אותם, הכל בשכונה מלוכלך. אנחנו עכשיו לפני החגים והייתי בטוח שיגיעו לנקות, אבל אף אחד לא מגיע. זה ממש לא בסדר".

עוד הוא טוען, כי חורשה קטנה הגובלת בשכונה אינה מטופלת וגורמת לתושבים מטרד של ממש. "העצים בחורשה מלאים פירות רקובים והמון עטלפים מרחפים ביניהם, לא רואים מדרכה מרוב פירות. אנשים מפחדים לעבור שם בגלל העטלפים. בחורשה יש שביל אופניים אבל העירייה לא ניקתה אותו שנה. הפירות על העצים מביאים יתושים וצריך לרסס, צריך לטפל, מתי כבר יטפלו בשכונה הזאת? אני חושב ששכחו אותנו".

תגובת העירייה: "עיריית בת ים מבצעת שירותי תחזוקה שוטפים בשכונה הכוללים בין השאר פינוי אשפה, ניקיון וטיפול במפגעים שונים, וזאת על אף שאחריות הטיפול בה מוטלת על משרד השיכון וחברת עמידר. במקום הותקנה לאחרונה תאורת לד, בוצע טיפול סביבתי והדברה, ובימים הקרובים ייערך סיור במקום עם יו"ר ועד השכונה לבחינת תלונתם ולטיפול בכל הליקויים".

מדרכה650

פורסם על ידי