שכונת הקרוואנים בבת ים – ג'ונגל עירוני

חתולים בכל פינה

חתולים בכל פינה

בחודשים האחרונים שכונת הקראוונים בבת ים, בקצה רחוב ניסנבאום, מוצפת בחיות: כלבים משוטטים, חתולים, חולדות ואף נחשים. לטענת יו"ר ועד השכונה, מישל שושן, הבעיה אינה מטופלת על אף פניותיו למוקד העירוני ולמחלקת הפיקוח בעיריית בת ים. אחת הסיבות לכך, הוא טוען, היא סגירתה של הכלבייה העירונית לפני כשנה, ומאז אין לעירייה להיכן להעביר חיות משוטטות.

גורם במחלקה הווטרינרית של עיריית בת ים אמר לנו: "התושבים צריכים להקפיד לשמור על ניקיון השכונה, וגם העירייה לא מנקה כמו שצריך ככל הנראה. באמת יש בשכונה המון חיות, ולעירייה אין פתרון. אני חושב שסגירת הכלבייה לא הייתה צעד הגיוני".

"השכונה פשוט הפכה לג'ונגל", אומר שושן, "גם בערב, כשאני מסתובב בחוץ עם הכלב שלי, אני רואה סמוך לקאנטרי, איפה ששיפצו, שהכל יפה וחדש, אבל אז אתה רואה עשרות חתולים מסתובבים שם, וסביבם זבל. זה נורא".

באנר אמצע כתבה 1 קוביה

שושן מספר כי בשבוע שעבר נכנס כלב גדול לחצר בית של שכן, ולא נתן לדיירי הבית להיכנס לביתם, נהם והפחיד אותם. "התקשרנו למוקד העירוני ונאמר שיעבירו את הפנייה", מספר שושן, "הסברתי שזה אקוטי עכשיו, אדם לא יכול להיכנס לבית שלו! העבירו את השיחה לפקח של העירייה, והוא טען שאין לו מה לעשות עם הכלב. לאחר ויכוח הפקח הגיע, תפס את הכלב ואמר שהוא מסיע אותו רחוב או שניים מכאן ואז משחרר אותו, כי אין לו לאן לקחת אותו. הכלב חזר אחרי חצי שעה…".

שושן ממשיך ומספר: "התקשרתי גם לממונה על הפיקוח וביקשתי מענה לעניין הזה, וגם הוא אמר שאין מה לעשות, אין כלביה בבת ים. זו ממש בעיה. גם חתולים יש אצלנו בכל מקום. הם נכנסים לנו הביתה דרך החלון כי כולנו גרים בבתי קרקע. זו ממש מלחמה ופעם זה לא היה ככה. זה משפיע על כל השכונה. יש יללות בלילות וקרבות חתולים".

לוכד החיות שלמה עדני, שפקד לא פעם את השכונה, מאשר את הדברים: "אם כלב נשך אדם, אין לעירייה לאן לקחת אותו. אם אני מטפל באירוע בלילה, לאן אקח את בעל החיים? אם זה נחש, אני משחרר בטבע בהתאם להנחיות. בשכונה יש נחשים בגלל שיש חולדות, ובאים כלבים, ובאים חתולים. בקיצור, המון חיות".

תגובת עיריית בת ים: "אנו נבצע הדברה בשכונה בימים הקרובים, וסיור לבחינת היקף הבעיה. על כל הימצאות נחש יש  לדווח למוקד העירוני".

חתולים650

פורסם על ידי