צעירים מחו"ל ילמדו אנגלית את תלמידי בת ים

פרויקט מסע

פרויקט מסע

31 צעירים מארצות הברית, קנדה ובריטניה נחתו השבוע בנמל התעופה בן גוריון במסגרת פרויקט "מסע" ללימוד השפה האנגלית בבתי ספר יסודיים בבת ים. המדריכים ילמדו בכיתות א'-ה', כאשר לכל בית ספר יתלוו שני מדריכים במטרה לעזור לסגל החינוכי הקיים ולהעשיר את השפה האנגלית של התלמידים בעיר, הן הכתובה והן המדוברת.

מעיריית בת ים נמסר כי המיזם הייחודי הוא חלק מפרויקט בינלאומי של הסוכנות היהודית והממשלה, בשיתוף עיריית בת ים. מטרת הפרויקט היא הכרת הארץ ליהודי התפוצות וחיזוק הקשר והזיקה היהודית והישראלית, מתוך מטרה לעודד עלייה ומעבר למגורים בארץ. כחלק מהתכנית הצעירים מתנדבים, לומדים ועובדים בכל רחבי הארץ מידי שנה.

המדריכים יתגוררו בבת ים במהלך שנת הפעילות תשע"ח בדירות שהועמדו לרשותם על ידי העירייה ומרכז הצעירים. המדריכים גם ישתלבו בקהילה העירונית ויתארחו בבתי משפחות בארוחות ליל שבת ובחגים.

"הפעלת תכנית מסע ופרויקט MITF היא צעד חשוב ביעד המצוינות באנגלית שהעיר הציבה לעצמה", אמרה חברת הנהלת העיר ומחזיקת תיק החינוך אסתר פרון, "בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר התלמידים הניגשים ל-4 ו-5 יחידות לימוד באנגלית. אנו מקדמים בברכה את המורים שהגיעו לעיר, שאיפתנו היא כי בשנת הלימודים הבאה ישתלבו בתכנית צעירים מהעיר טורנטו שבקנדה, הקשורה ומעורבת מאוד בחינוך בעיר ובקידומם של תלמידי בת ים".

מעיריית בת ים נמסר עוד כי משפחות המעוניינות לארח את מורי האנגלית מחו"ל, מוזמנות ליצור קשר בטלפון: 054-7711599.

מסע650

פורסם על ידי