עיריית בת ים מדווחת: אנו נערכים למזג אוויר סוער

צילומים: דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

רגע לפני שמזג אוויר סוער במיוחד נוחת עלינו, צוותים עירוניים החלו לבצע השבוע עבודות תחזוקה ושדרוג לקראת החורף, למניעת מפגעים סביבתיים והצפות – כך מדווחת עיריית בת ים.

מהעירייה נמסר כי מתבצע ניקוי של כל פתחי הניקוז והקולטנים "על מנת לאפשר זרימה ישירה של מי גשמים למניעת הצפות, תוך שימת דגש על רחובות הממוקמים במפלסים נמוכים המועדים להצפה". במקביל פועלת מחלקת הגינון, בשיתוף חברת החשמל, לגיזום עצים במרחב הציבורי, ובעיקר הסרת ענפים הנמצאים בקרבת קווי מתח וחוטי חשמל. כן נבדקים  עמודי התאורה ומערכות הרמזורים ומבוצע חיזוק על פי צורך למתקנים בגינות ברחבי העיר.

בכל מקרה של תחזית מזג אויר מטאורולוגית חריגה, יופעל בהנחיית מנכ"ל עיריית בת ים נוהל "סופה" במסגרתו יועסקו כוננים 24 שעות ביממה. עוד נמסר כי צוות סיירת המשו"ב, הפועל כחלק מהמוקד העירוני, ישתלב בהיערכות המיוחדת בטיפול מיידי במפגעים בטיחותיים. תאגיד "מי בת ים", נערך אף הוא להצבת כוננים וקבלן במהלך 24 שעות במקרים של הצפות או תקלות במערכת הביוב.

בעיריית בת ים מסרו עוד כי לבטיחות מירבית במזג אוויר חריג, "התושבים מתבקשים לפעול לניקוי מרזבים וגגות והסדרת הניקוז, הסרת אנטנות שאינן בשימוש, חיזוק דודי שמש, לוחות גג ואלמנטים רופפים אשר עלולים להתנתק כתוצאה ממשבי רוח עזים ולהסב נזקים, ובהם אדניות ועציצים שאינם מקובעים. כן יש לבדוק את בטיחות מערכות החשמל ולהכין את הגגות למניעת דליפות, לבדוק את התריסים והחלונות מבחינת איטום וחיזוק ולהצטייד בתאורת חירום ובמים. על ועדי הבתים לדאוג לגיזום ענפים רופפים. במידה של קרבת העצים לקווי מתח עיליים יש לפנות לחברת החשמל. על בעלי העסקים לדאוג לחיזוק השלטים ולהסרת שלטים רופפים שעלולים להתנתק ממקומם בעת הסערה ולגרום לנזקים".

עצים650

פורסם על ידי