עיריית בת ים השיקה כרטיס הטבות לחיילים וחיילות

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

כהוקרה לחיילים, לחיילות ולמתנדבות השירות הלאומי בעיר, עיריית בת ים בשיתוף מרכז הצעירים משיקה בימים אלה כרטיס הטבות חדש בשם "אפטר", המעניק מגוון הנחות בעשרות בתי עסק ברחבי העיר.

על מנת לקבל את הכרטיס יש למלא את שאלון ההתקשרות אשר נמצא באתר האינטרנט של עיריית בת ים, ולאחר מכן יישלח לחייל/מתנדב שירות לאומי מסרון. עם קבלת המסרון יש להגיע למרכז הצעירים, בכתובת רהב 7, ולקחת את הכרטיס. ההנחה בבית העסק תינתן בהצגת כרטיס ההטבות "אפטר" ובהצגת תעודת חוגר/תעודת שירות לאומי בלבד. את רשימת בתי העסק וההטבות ניתן למצוא גם כן באתר העירייה.

מעיריית בת ים נמסר כי כיום בעיר בת ים כ-3,000 חיילים וחיילות וכן מתנדבי שירות לאומי. בשנים האחרונות מפעילה העירייה מערך לעידוד גיוס ושירות משמעותי. כבר בכיתה י"א התלמידים עובדים שיעורי הכנה לצו ההתייצבות (צו ראשון) וכן סדנאות בנושא רושם ראשוני שיעזרו לתלמידים לעבור את המיונים לתפקידים המובחרים בהצלחה. כמו כן, התלמידים עוברים סימולציות למבחנים הפסיכוטכניים באמצעות תוכנה שנרכשה על ידי העירייה במטרה להכשיר את התלמידים ליום הגורלי, ימי חשיפה לשנת שירות ומכינות שונות, הרצאות בנושא השירות הצבאי באספות ההורים בשכבות י"א וי"ב, יציאת התלמידים לגדנ"ע ועוד.

בעל עסק בבת ים המעוניין להצטרף למאגר ההטבות, מוזמן להתקשר לטל': 03-5061838.

את רשימת ההנחות וכן שאלון ההתקשרות אפשר למצוא כאן.

פורסם על ידי