עונת החתונות בפתח: המועצה הדתית הוסיפה 2 רבנים

בנימין אלחרר, יו"ר המועצה הדתית

בנימין אלחרר, יו"ר המועצה הדתית

החליפות כבר נרכשו, השמלה הלבנה כבר מוכנה, מול האולם נשאר לסגור את הפינות האחרונות, כך שלמעשה הכל כבר מוכן לעונת החתונות הבאה עלינו לטובה. במועצה הדתית בת ים נערכים בקדחתנות לתקופה הממשמשת ובאה מיד לאחר צום ט' באב וסיום ימי "בין המצרים" בהם נוהגים לא לקיים שמחות נישואין.

"ההכנות שלנו הם ממש כמו לקראת מבצע צבאי" מספר לנו בנימין אלחרר, ראש המועצה הדתית בבת ים ה"מנצח על התזמורת". לדבריו, "אנו אחרי אין ספור ימי היערכות, עיבוי צוות העובדים, הכנת המבנה ועוד פעולות רבות שנעשו על מנת להקל על התהליך ולהפוך אותו לנוח ומהנה ביותר לזוגות הנרגשים".

אלחרר מספר, כי כדי לתת שירות מספק למתחתנים הרחיבה המועצה הדתית את את שעות הפעילות כך שלאחר השעות הפורמליות (8:30-12:00, 16:00-18:00) ניתן יהיה להיפגש עם רב ביחידות בבית הזוג או במועצה הדתית. בנוסף, במקום הרב היחיד במקום שמקבל את הזוגות, הרב ישראל מלכה, יצטרפו אליו הרבנים ישראל לוגסי ורזיאל אלול. "גם המקוואות, שנמצאים ברמה של ספא בכל יום בשנה, ערוכים לזוגות הצעירים. כל הבלניות בתפקיד, גם ממלאות המקום", אומר אלחרר.

אלחרר מדגיש, כי המועצה הדתית בת ים ידועה ככזאת המובילה את הבשורה בנושא רישום נישואין ידידותי ונוח ונחשבת לאחת המרוויחות הגדולות מרפורמת פתיחת אזורי רישום הנישואין, כך שכל אדם יכול לבחור בכל מועצה דתית לשם פתיחת התיק ורישום הנישואין. בעבר אף הובילה המועצה את הקמפיין "רצים לחופה" והרשימה עם שיא בן שבע דקות בו הספיק הזוג הצעיר להיכנס לבניין הרבנות ולהשלים כהלכה את הליך פתיחת תיק נישואין. "אם בא לכם פחות בירוקרטיה, זה המקום להתחיל משהו חדש בחיים", מסכם אלחרר.

פורסם על ידי