מקום ראשון לבי"ס "הרצל" בתחרות מדעית ארצית

תלמידי "הרצל" | צילום באדיבות ביה"ס

תלמידי "הרצל" | צילום באדיבות ביה"ס

הישג מרשים לבית הספר "הרצל" בבת ים: תלמידיו זכו במקום הראשון בארץ בתחרות חקר מדעי-שיתופי בנושא הדברה ביולוגית של יתושים, שהתבססה על מציאת פתרון אקולוגי לבעיית היתושים תוך ניסיון לחזור למקורות ולהשתמש בצמחי הפיגם כהדברה טבעית.

התחרות, שנערכה בהשתתפות 130 בתי ספר מרחבי הארץ, היא חלק מתכנית "גלוב" הבינלאומית. המדובר בתכנית מקוונת לחינוך סביבתי שעוקבת בעיקר אחר תופעות מזג האוויר בעולם. התכנית מנוהלת על ידי מרכז החקר המדעי המתוקשב במדעי כדור הארץ באוניברסיטת קולורדו בחסות סוכנות החלל NASA.

תלמידי בת ים זכו במקום הראשון בקטגוריית חקר שיתופי על עבודת החקר שביצעו בשיתוף פעולה עם בית הספר היסודי ד' מהיישוב טורעאן. תעודה ההוקרה על הזכייה המכובדת הוענקה למנהלת בית הספר, למורות ולנציגי התלמידים בטקס הגמר של התחרות שנערך באשכול הפיס ברחובות.

מעיריית בת ים נמסר כי בבית ספר "הרצל" פועלת מזה כחמש שנים תכנית "גלוב" בהשתתפות קבוצת תלמידים מכיתות ה'-ו', המבצעים את מחקרם במהלך כל השנה בהובלת המורים עידן קארו, מיכל אורמן ושלומית מצליח.

 מנהלת בית ספר, חני ז'אנה, מסרה: "אני גאה בתלמידי בית הספר שהביאו כבוד רב לעיר בת ים, למערכת החינוך שלה ולצוות מורי המדעים. בית הספר 'הרצל' גאה להיות שותף בתכנית היוקרתית של 'גלוב' ומאמין בקידום מיומנות החקר בקרב תלמידיו".

תעודת-ההצטיינות-של-תלמידי-ביס-הרצל

פורסם על ידי