יש לכם בבית תחפושות ישנות שאתם לא צריכים?

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

יריד תחפושות עבור ילדי משפחות נזקקות ייערך בחודש הבא, 14 בפברואר, בבית הספר היסודי "הרצל" בבת ים. בימים אלה מגייסת המארגנת, שירי פרץ מיכלשוילי, תחפושות ליריד אשר יימכרו במחיר סמלי של עד 20 שקלים.

"זו השנה השלישית ברציפות שאני מקיימת את היריד ויש לו חשיבות עצומה עבורי", אומרת פרץ מיכלשוילי, המשמשת כיו"ר ועד הורי "הרצל" ומנהלת קבוצת ההתנדבות "שירי יחד איתכם למען ילדי בת ים". לדבריה, "בכסף שאנו נאסוף, אנו נקנה משלוחי מנות יפים אותם אנו נחלק למשפחות נזקקות בעיר".

עוד היא מספרת: "בשנה שעברה הייתה היענות גדולה והצלחנו לגייס הרבה תרומות, היה חג שמח במיוחד. מקרה שאני לא יכולה לשכוח הוא כשילד אחד אמר לי שלאמא שלו אין כסף לקנות תחפושת והיריד ממש הציל אותו. נתתי לו תחפושת במתנה ופוצצתי להם את הבית במשלוחי מנות. המטרה שלי ושל כל המתנדבים הייתה לעשות לו ולבני משפחתו את החג כמה שיותר משמח. אני מבקשת מכל מי שקורא, פתחו את הלב ותתרמו לנו תחפושות, בואו נדאג שלכל ילדי בת ים יהיה חג מדהים".

היריד יתקיים ביום רביעי 14 בפברואר בשעה 16:30 בבית הספר "הרצל", רחוב הדקל 5. יש לכם תחפושות לתרום?  התקשרו לשירי: 052-8987168.

פורסם על ידי