היום נפתחת עונת הרחצה 2017

ורוניקה וסופיה משתזפות | צילום: אפרת שרון

ורוניקה וסופיה משתזפות | צילום: אפרת שרון

הבוקר – יום חמישי, 27 באפריל – תיפתח באופן רשמי עונת הרחצה 2017 בחופי בת ים. בעיר שבעה חופים מרשימים, אך חשוב לזכור כי לא כולם מוכרזים ומותרים לרחצה, משמע שבתחומם לא מצוי מציל.

החוף הצפוני ביותר הוא הסי פאלאס, שהינו אסור לרחצה. לפני קום המדינה שימש חוף הסי פאלאס כבית הארחה לחיילים הבריטים וכיום הוא משמש כמעגנה למועדוני השַיט במקום. על אף שמדובר בחוף שאינו מאושר לרחצה, המוני משפחות חוזרות אליו קיץ אחרי קיץ בשל הנוסטלגיה והאהבה לרצועת החוף הפרועה והמיוחדת. אם אתם מחפשים משהו לנשנש, מלבד הקיוסק תוכלו ליהנות ממרכולתו הצנועה של איש הבייגלה שמסייר לאורך החוף ומציע למכירה בייגלה, כמובן, בליווי שקיק זעתר, או סופגניה מלאה בסוכר. זה יהיה הדבר הכי טעים שתאכלו בים. בחוף כיסאות להשכרה, אך תמיד תוכלו למצוא איזו פינה חביבה להנחת מגבת או מחצלת.

החוף נחשב נקי וישנם במקום פחים שתוכלו להשתמש בהם. הגישה לחוף מעט בעייתית, דרך ירידה תלולה ונוסטלגית אף היא או דרך החנייה שמגיעה כמעט עד החוף.

החוף הבא הוא חוף הגולשים, שאמנם גם הוא אינו מוכרז לרחצה אך כשמו כן הוא, גדוש גולשים מכל הגילאים ובכל שעות היממה ועונות השנה. בימי הקיץ אל הגולשים יצטרפו לא מעט אנשים שאוהבים את החוף. במקום כיסאות להשכרה וקיוסק. אל החוף שתי נקודות גישה, מהטיילת תאלצו לרדת במדרגות רבות או דרך מגרש החנייה שמאחורי חוף הסי פאלאס הסמוך. אם אתם מתכוונים להגיע עם עגלה, הגיעו דרך החנייה ויהיה לכם הרבה יותר נוח.

חוף ירושלים הצמוד לגולשים הינו חוף המותר לרחצה. במקום מגרש חנייה (בתשלום) שיקל עליכם את ההגעה. במקום פחים וכיסאות להשכרה.

הבאים בתור הם חופי הסלע המוכרזים לרחצה. הם נהדרים לרחצה שקטה ומהנה בלגונה המלאכותית שיצר שובר הגלים ולכן מומלץ להגיע למקום עם ילדים.

ורוניקה וסופיה פותחות את עונת הרחצה | צילום: אפרת שרון

ורוניקה וסופיה פותחות את עונת הרחצה | צילום: אפרת שרון

בחוף לדוגמא המוכרז לרחצה אפשר ליהנות משלל המסעדות והברים, ובחוף הריביירה המוכרז לרחצה תוכלו לצפות בתערוכות מתחלפות בגלריה שעל קו החוף ולעמוד על המזח המרהיב. עד לא מזמן חוף ריביירה היה חוף די שומם, ובחוף הותקנו ציליות שמקלות את ההתמודדות עם השמש הקופחת.

חוף המרינה וחוף הדקלים אסורים לרחצה אך בהחלט אפשר ניתן וכדאי לשכב על החול הנעים וליהנות מהבריזה והנוף. במקום אין כיסאות להשכרה, אך עדיין רבים מגיעים למקום, פורשים שמיכה או מחצלת ומבלים בנעימים.

החוף הנפרד – "שירת הים" המוכרז לרחצה מציע בילוי לציבור שומרי המסורת.

גם החוף הדרומי ביותר, תאיו, מוכרז לרחצה ועומד להיות הדבר הגדול הבא: כביש גישה לחוף, טיילת להולכי רגל ושביל אופניים שיימתחו מהחוף הזה ועד ראשון לציון. מירב ההורים בעיר מעדיפים להגיע לכאן בשל שירות השכרת הבריכות שיש בבית הקפה שעל החוף. הבאים ייהנו מחנייה סמוכה, כיסאות להשכרה וגישה לעגלות.

הירידה לחוף הסלע | צילום: אפרת שרון

הירידה לחוף הסלע | צילום: אפרת שרון

פורסם על ידי