מה-1 ביוני: מבצע גביית חובות ארנונה בבת ים

איך מקצצים 120 מיליון שקל?

איך מקצצים 120 מיליון שקל?

עיריית בת ים הודיעה הבוקר כי מבצע גביית חובות ארנונה בהנחה של עד50% יחל ביום חמישי בשבוע הבא, 1 ביוני. כידוע, מועצת העירייה אישרה לאחרונה את מבצע גביית חובות הארנונה עליו הכריז משרד הפנים. במסגרת המבצע יתאפשר לתושבים, בעלי עסקים ומוסדות להסדיר את חובותיהם בארנונה, בהנחה של עד 50%.

המבצע יחל כאמור ב-1 ביוני ויימשך עד ל-30 בנובמבר. בעירייה הדגישו כי המבצע מתייחס לחובות ארנונה שנצברו עד ל-31 בדצמבר 2014, בתוספת ריבית והצמדה, שטרם שולמו או שטרם נעשה הסדר לתשלומם. תשלום החוב במזומן, בכרטיס אשראי בתשלום אחד או בצ'ק מזומן יזכה את החייבים בהנחה של 50%.

חייבים שיבחרו להסדיר את חובם בפריסת תשלומים חודשיים, שווים ורצופים, באמצעות צ'קים דחויים או כרטיסי אשראי, בלא תוספת ריבית והצמדה על התשלומים, יהיו זכאים להנחה של 45%. מספר התשלומים ייקבע בהתייחס לגובה החוב ולאמצעי התשלום. עוד נמסר מהעירייה, כי התנאי להשתתפות במבצע הינו הסדרת חובות ארנונה לשנות הכספים 2015-2016 במלואם.

מעיריית בת ים נמסר כי ניתן להצטרף למבצע באמצעות פנייה טלפונית למוקד התשלומים של העירייה, באמצעות אתר האינטרנט של העירייה, או במשרדי אגף ההכנסות בבניין העירייה ברחוב נורדאו 17.

פורסם על ידי