מה הם מחפשים על גג בית הספר?

ילדים על גג מבנה בית הספר

ילדים על גג מבנה בית הספר

אל מערכת "בת ים פור יו" הגיע תיעוד של בית הספר "ראשונים" מערב חג סוכות (רביעי, 4 באוקטובר), בו נראים ילדים שטיפסו על גג מבנה בית הספר תוך שהם מסכנים בכך את חייהם.

"זו תופעה מוכרת", אומרת ח' (השם המלא שמור במערכת), המתגוררת ברחוב פרלשטיין 18 הסמוך לבית הספר. לדבריה, אחרי שעות הלימודים – בשבתות, בלילות ואפילו בחגים, ילדים נכנסים למתחם בית הספר, מתפרעים ומפריעים את מנוחת השכנים. "במקרה הזה", היא מספרת, "הילדים האלה זרקו אבנים לעבר הבית שלי, הם כאילו עשו תחרות מי מגיע הכי קרוב לתוך הבית. החלון שלי היה פתוח והערתי להם על ההתנהגות הפרועה".

מדוע לא הזמנת משטרה?

"הזמנו משטרה ולא פעם אחת, אבל עם בוא המשטרה הילדים פשוט הולכים ולאחר מכן חוזרים".

ח' מדברת על תופעה רחבה יותר מילדים על הגג שזורקים אבנים. "בלילות מה שקורה פה זה סאגה אחרת, משמיעים מוזיקה רועשת ומפריעים את מנוחת השכנים. כשמעירים להם אנחנו זוכים למטר של קללות, וכשמזמינים משטרה הם הולכים ואחר כך חוזרים. בערב כיפור למשל הייתה פה חגיגה עם מוזיקה ואלכוהול, הם ממש לא כיבדו את היום הזה. אמא שלי ביקשה מחלון הבית שיהיו בשקט ובתגובה זרקו לכיוונה חתיכת עץ גדולה".

ש', שגם הוא מתגורר בסמוך אל בית הספר, סיפר: "תמיד יש רעש והילדים מתבטאים בצורה לא נעימה, אבל אין עם מי לדבר. הם לא מכבדים אף אדם. אני לא מבין איפה ההורים של הילדים האלו, הם לא רואים מה הם עושים? הם לא שואלים איפה הילדים שלהם מבלים?".

שער בית הספר - נשאר פתוח

שער בית הספר – נשאר פתוח

פורסם על ידי