לידיעת נהגי בת ים: משרד הרישוי בחולון נסגר לשלושה חודשים

לידיעת נהגי בת ים: משרד הרישוי בחולון נסגר לשלושה חודשים

משרד הרישוי המחוזי בחולון ייסגר ביום ראשון הקרוב (26 במרץ) לקבלת קהל לתקופה של כשלושה חודשים, זאת לרגל שיפוצים נרחבים שנועדו לשפר את השירות ואת תנאי הקבלה לציבור הנהגים.

ממשרד התחבורה נמסר השבוע, כי בעבודות השיפוץ יושקעו יותר מ-3.5 מיליון שקלים, והם יכללו בין השאר את חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, שדרוג תקשורת המחשבים, החלפת ריצוף והתקנת תאורה חדשה. עוד נמסר, כי בחודשים האחרונים הצטברו במשרד התחבורה תלונות רבות של אזרחים הקובלים על התנאים הפיזיים הירודים במשרד הרישוי בחולון, ועל הקושי של העובדים לספק לציבור שירות יעיל ומהיר.
נהגים הנזקקים לשירותי משרד הרישוי בחולון, יוכלו לקבל שירות בכל אחד מסניפי משרד הרישוי בבני ברק, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, רמלה ואריאל. משרדים אלה יתוגברו מיום ראשון הקרוב בעובדי משרד הרישוי בחולון.
לקבלת שירותים בנושאים של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד), רכב ציבורי ורכב ביטחון והצלה ניתן לפנות לסניפים בבני ברק, רמלה ורחובות. להמרת רישיונות, יש לפנות לסניפים בראשון לציון, רמלה ובני ברק. העמדה הטכנית (עמדה מספר 1) הצמודה למשרד הרישוי בחולון, תמשיך לפעול כרגיל בתקופת העבודות.
במשרד התחבורה הדגישו כי כיום ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי כגון הנפקה או תשלום של רישיון נהיגה ורכב באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה (5678*), הפועל במשך כל שעות היום והערב, או באמצעות מענה אוטומטי, הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי.
במקביל לכך, ניתן לבצע פעולות רישוי ולקבל שירותי רישוי גם באינטרנט (gov.il) או בכל אחת מעשרות העמדות האוטומטיות ("רישיומט"), הממוקמות בסניפי הסופר פארם, בכל רחבי הארץ ובמקומות מרכזיים נוספים (רשימת העמדות מפורסמת באתר משרד התחבורה).
כמו כן, ניתן להנפיק רישיונות נהיגה גם בסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. מדובר בנהגים שתוקף רישיונם פג ולא קיבלו רישיון נהיגה לכתובתם או נהגים שרישיונם, אבד, נגנב או נפגם (רשימת הסניפים מופיעה באתרי משרד התחבורה ודואר ישראל).

פורסם על ידי