בשורה לנהגים: משרד הרישוי בחולון ייפתח מחדש באוגוסט

משרד הרישוי, לפני חודש | צילום: טלי בנדו לאופר

משרד הרישוי, לפני חודש | צילום: טלי בנדו לאופר

השבוע ביקרנו במשרד הרישוי המחוזי בחולון ונוכחנו לראות כי עבודות השיפוץ בו עדיין בעיצומן. המקום נראה כאתר בנייה – ערימות חול, קרשים ומוטות ברזל פזורים על האדמה, הבניין לא צבוע ולא הותקנו בו חלונות. גם בתוך המבנה עצמו טרם הושלמו העבודות. במשרד התחבורה דווקא אופטימיים, ולשאלתנו נמסר לנו כי המקום, שנסגר לקבלת קהל ב-26 במרץ ומאז נמצא בשיפוצים נרחבים, עתיד להיפתח מחדש כבר במהלך החודש הבא (אוגוסט).

בתכנון, השיפוצים אמורים היו להימשך כשלושה חודשים, אולם במשרד התחבורה מסבירים כי השיפוצים התארכו בחודש נוסף בשל החלטת משרד התחבורה להחליף גם את תשתיות התקשורת של סניף משרד הרישוי.

כפי שפרסמנו כאן בעבר, בעבודות השיפוץ הושקעו למעלה מ-3.5 מיליון שקלים, והם כוללים בין השאר את חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, שדרוג תקשורת המחשבים, החלפת ריצוף והתקנת תאורה חדשה. זאת אחרי שבמשרד התחבורה הצטברו תלונות רבות של אזרחים הקובלים על התנאים הפיזיים הירודים במשרד הרישוי בחולון, ועל הקושי של העובדים לספק לציבור שירות יעיל ומהיר.

"המשרד ייפתח לציבור באמצע החודש הבא", מסר אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה, "עד אז יכולים הנהגים לפנות לכל אחד מסניפי משרד הרישוי שבאזור. יצוין כי ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי כגון, הנפקה או תשלום של רישיון נהיגה ורכב, באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה 5678*, הפועל במשך כל שעות היום והערב, או באמצעות מענה אוטומטי, הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי. במקביל לכך, ניתן לבצע פעולות רישוי ולקבל שירותי רישוי גם באינטרנט או בכל אחת מעשרות עמדות השירות האוטומטיות ('רשיומט'), הממוקמות בסניפי הסופר פארם, בכל רחבי הארץ ובמקומות מרכזיים נוספים".

גבעת-חול650

פורסם על ידי