כך ייראה המתנ"ס התורני הראשון בבת ים

הדמיית המתנ"ס | שדב אדריכלים

הדמיית המתנ"ס | שדב אדריכלים

הליכי התכנון של המתנ"ס התורני הראשון בבת ים מגיעים לישורת האחרונה. השבוע הוגשה תכנית המתנ"ס לוועדות התכנון לצורך קבלת היתר בנייה. מימון הפרויקט אמור להגיע ממקורות ממשלתיים ועירוניים. המתנ"ס מחופה הזכוכית ייבנה ברחוב דליה בשכונת רמת הנשיא בעיר. אבן הפינה להקמתו הונחה כבר לפני כשנה.

על תכנון המתנ"ס אחראי משרד שגב אדריכלים והוא כולל מעון יום בשטח של 450 מ"ר בקומת הקרקע; שני חדרי סטודיו למחול בשטח של 80 מ"ר כל אחד, אולם לפעילות קהילתית בשטח 326 מ"ר ושתי כיתות לימוד בקומה הראשונה; ואולם רב תכליתי בשטח 300 מ"ר ומועדון לחבר בשטח 70 מ"ר בקומה השנייה. במקום יתקיימו חוגים ופעילויות עבור ילדים ובני נוער מהמגזר הדתי בעיר.

מ"מ וסגן ראש העיר, רפאל ברנז, אשר אמון על הפרויקט, אמר: "בראש ובראשונה אני מודה לבורא עולם שהגשים לי חלום לבנות בעיר בת ים את המתנ"ס התורני הכי יפה בארץ. כמו כן, אני מודה לאחי היקר והאהוב ראש העיר יוסי בכר שנתן לי גיבוי מלא להתקדם עם הפרויקט עד הסוף ולא לעצור. זאת באמת בשורה לציבור התורני בעיר, מי ייתן ונזכה לקבל את התכניות כמה שיותר מהר ונעבור לשלב הבנייה שייקח לכל היותר שנה אחת. אני מחכה בכיליון עיניים לראות את הטרקטורים מתחילים לעבוד".

פורסם על ידי