בחודש הבא ייחנך בבת ים מרכז חונכות תורני

בי"ס עקיבא | צילום טלי בנדו לאופר

בי"ס עקיבא | צילום טלי בנדו לאופר

בחנוכה הקרוב, שיחול בחודש הבא, ייחנך בבת ים מרכז חונכות תורני ראשון בארץ. את המרכז יזם מ"מ וסגן ראש עיריית בת ים רפאל ברנז. עלות הפרויקט כ-800 אלף שקלים במימון העירייה.

בימים אלה עתידות להסתיים עבודות השיפוץ להכשרת המרכז, שיפעל במקלט בית הספר "עקיבא" בשכונת עמידר. המדובר במבנה בעל שני מפלסים בגודל 80 מ"ר בו תפעל ספרייה ויוצבו פינות מחשב. הכוונה היא שחונכים, חלקם מורים וחלקם סטודנטים, יסייעו לתלמידים המתקשים בלמידה לקראת מבחנים ואף בהכנת שיעורי בית.

"אנחנו מודעים לכך שלמעלה מעשר שנים הזניחו את הציבור החרדי בעיר", אמר ברנז, "עוד לפני שנכנסתי אל התפקיד אמרתי שאקדיש את כל הקדנציה שלי אך ורק לילדים וככה אני משתדל לעשות. נכנסתי לתפקידי לפני כשנתיים וכעת ישנם חוגים לחרדים בבתי הספר. הבשורה הגדולה היא שאנו פותחים בביה"ס עקיבא מרכז חונכות, וגולת הכותרת בעיני זה שהעירייה רכשה ספרים ב-150,000 שקלים כך שתהיה ספריה עשירה וגם פינות מחשב. אני רוצה לקוות שבחנוכה נוכל לקיים פתיחה חגיגית וטקס קביעת מזוזה של מרכז החונכות. זה פרויקט שנמצא אצלי בראש כבר הרבה זמן, ואני שמח שעכשיו אני מוציא אותו לפועל. אני רוצה להודות לראש העיר יוסי בכר שהולך איתי יד ביד ונותן לי גיבוי מלא בכל פעילות לטובת הציבור. בשנה הקרובה ייפתחו עוד שני מרכזים כאלה ברחבי העיר".

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

פורסם על ידי