השבוע יחלו העבודות להקמת בית משפט בבת ים

הדמיות: אמר קוראל אדריכלים

הדמיות: אמר קוראל אדריכלים

עיריית בת ים מדווחת כי השבוע יחלו העבודות לבנייתו של היכל בית המשפט החדש בבת ים, שיועתק לעיר ממשכנו הקיים ברח' שוקן בתל אביב. היכל בית המשפט בבת ים יכלול את בית הדין האזורי לעבודה, בית המשפט לתעבורה במחוז ת"א, בית המשפט לענייני משפחה ובית המשפט לנוער.

מתחם בית המשפט, שנבנה על ידי חברת אשטרום, ישתרע על פני שבעה דונם בין הרחובות אהוד קינמון לרחוב ניסנבאום בעיר, והוא יכלול כ-15 אלף מ"ר בהם שלושה מפלסים תת-קרקעיים מתוכם שתי קומות חנייה וקומת מרתף עליונה לטובת שטחי שירות וחנייה, קומת קרקע ושבע קומות נוספות למשרדים. בית המשפט החדש צפוי לפתוח את שעריו לקהל הרחב בתחילת שנת 2019.

עוד נמסר מהעירייה, כי לצדו של היכל בית המשפט החלה בנייתם של מגדלי משרדים, שיאכלסו בתוך שנים ספורות משרדי עורכי דין וחברות רבות נוספות. אזור העסקים, בו מוקם בית המשפט, הינו חלק מרובע פארק הים והוא עתיד להכיל 1.5 מיליון מ"ר למסחר ותעסוקה וכ-10 אלף יחידות דיור. האזור יוזן על ידי תחנות הקו האדום של הרכבת הקלה שנבנות בימים אלה ותחנת רכבת ישראל הסמוכה.

ראש עיריית בת ים, יוסי בכר, מסר כי "מדובר ברגע היסטורי, שבו לראשונה נבנה בבת ים בית משפט אזורי שייתן מענה לכל גוש דן. המעבר של בית המשפט מתל אביב לבת ים הוא נדבך חשוב ומרכזי בתהליכי התחדשות והפיתוח העוברים על העיר ושמסייעים למצב אותה כיעד עסקי אטרקטיבי". בכר הוסיף כי העתקת המתחם מתל אביב לבת ים היא כשלעצמה אמירה לפיה "מוסדות המדינה באזור המרכז יכולים וצריכים להתקיים גם מחוץ לגבולות תל אביב ולהיות נגישים לציבור רחב יותר".

בניין-בית-המשפט--אמר-קוראל-אדריכלים-650

פורסם על ידי