המגילה מגיעה לבת-ים

צילום: Chefallen

צילום: Chefallen

ארגון רבני צהר ותכנית "יחד" יקיימו בפורים אירועי קריאות מגילה לקהל הרחב במתנ"סים ובמועדונים ברחבי העיר

בחג פורים הקרוב (מוצאי שבת, 11.3) יתקיימו בעיר אירועי קריאות מגילה במתנ"סים ומועדונים, זאת כחלק ממיזם "מגילה בקהילה" הנערך על ידי ארגון רבני צהר ותכנית "יחד" של רשת אור תורה סטון. אירוע זה, אשר יכלול הסברים על המגילה והחג, מגוון רחב של פעילויות ומשלוח מנות ומגילה מרהיבה לכל ילד, יתקיים בין היתר במתנ"ס "כנרת", בית ספר הראל ומרכז קהילתי "עופר". מטרת המיזם "מגילה בקהילה" היא  להנגיש לציבור הרחב ערכים של מורשת, היסטוריה ותרבות יהודית, על מנת להביא להידברות והיכרות בין כלל המגזרים בחברה הישראלית.

יו"ר ארגון רבני צהר הרב דוד סתיו הסביר: "פורים מהווה הזדמנות נפלאה לקיום הקריאה הנצחית של אסתר 'לך כנוס את כל היהודים'. החברה הישראלית זקוקה היום יותר מתמיד לחבור בין כל שבטיה. קריאת המגילה המשותפת היא צעד בכיוון הנכון".

לדברי ראש רשת מוסדות אור תורה סטון, הרב שלמה ריסקין, "בפרשות השבוע של השבועות הקרובים אנו עוסקים במשכן, שלא חיכה שבני ישראל יגיעו אליו אלא היה נייד והגיע לכל מקום בו העם היה נמצא. באופן דומה, גם בפורים אנו מוציאים את המגילה לציבור הישראלי. באמצעות הפרויקט אנו מבקשים לאפשר לכל אחד ואחת לפגוש את היהדות במאות מוקדים ברחבי הארץ ולהתחבר לרוח החג, מנהגיו וערכיו ביחד, מתוך אחדות בין חלקיה ומגזריה של החברה הישראלית".

פורסם על ידי