דו"חות לבעלי משאיות שמשליכים פסולת בשטחים פתוחים בעיר

צילומים: עיריית בת ים

צילומים: עיריית בת ים

במבצע יזום של צוות הפיקוח הפיקוח העירוני, שנערך ביום שישי האחרון, 20 באוקטובר, נתפסה משאית המשליכה פסולת בניין בשטחים העירוניים בדרום העיר. הפקחים מיקי משיח ואריה דגן, שהגיעו למקום בעת שהמשאית פרקה את הפסולת במרחב הציבורי, עצרו את המשך השלכת הפסולת ורשמו דו"ח לנהג, שנדרש לנקות את השטח, ודיווחו על המקרה לסיירת הירוקה של המשרד להגנת הסביבה.

מעיריית בת ים נמסר כי פעילות זו היא חלק ממבצעים יזומים של הפיקוח העירוני כנגד התופעה הפסולה של השלכת פסולת – לרוב פסולת בניין – בשטחים העירוניים בדרום בת ים, שטחים שבהם צפויים לקום בשנים הקרובות בנייני מגורים ומסחר במתחם פארק הים. "פסולת הבניין מסבה נזק סביבתי וכלכלי רב בשל הצורך לפנותה", נמסר מהעירייה.

עוד נמסר כי במארבים שמבצעים גורמים הפיקוח העירוני, נתפסים בעלי המשאיות המשליכים את האשפה וכן מאותרים בעלי משאיות שהשליכו את הפסולת מערים אחרות, ואלו  נקנסים ונדרשים לנקות את השטח בו הושלכה הפסולת. "מבצעים אלה מתווספים לפעולות רבות לניקיון המרחב הציבורי בבת ים, הכוללת תגבור של מועדי פינוי האשפה מפעמיים לשלוש בשבוע, שילוב משאיות אשפה וניקיון בטכנולוגיות מתקדמות וטיפולים ייעודיים בחלקים שונים של העיר", מסרה העירייה.

זבל650

פורסם על ידי