בעל משאית השליך פסולת בדרום העיר – וחויב לנקות את השטח

צילום: הפיקוח העירוני

צילום: הפיקוח העירוני

במבצע יזום של הפיקוח והשיטור העירוני בבת ים שנערך השבוע, נתפסה משאית המשליכה פסולת בניין בשטחים העירוניים בדרום מערב העיר.

צוות משולב של הפיקוח והשיטור העירוני, שהגיעו למקום בעת שהמשאית פרקה את הפסולת במרחב הציבורי, עצרו את השלכת הפסולת, רשמו דו"ח לנהג שנדרש לנקות את השטח ודיווחו על המקרה לסיירת הירוקה של המשרד להגנת הסביבה.

מעיריית בת ים נמסר כי פעילות זו היא חלק ממבצעים יזומים שעורכים הפיקוח והשיטור העירוני במהלך כל השנה כנגד התופעה הפסולה של השלכת פסולת – לרוב פסולת בניין – בשטחים העירוניים בדרום בת ים, שטחים שבהם צפויים לקום בשנים הקרובות בנייני מגורים ומסחר במתחם פארק הים. פסולת הבניין מסבה נזק סביבתי וכלכלי רב בשל הצורך לפנותה.

במארבים שמבצעים גורמים הפיקוח העירוני נתפסים בעלי המשאיות המשליכים את האשפה, וכן מאותרים בעלי משאיות שהשליכו את הפסולת מערים אחרות. אלו נקנסים ונדרשים לנקות את השטח בו הושלכה הפסולת. "מבצעים אלה מתווספים לפעולות רבות לניקיון המרחב הציבורי בבת ים, הכוללת תגבור של מועדי פינוי האשפה מפעמיים לשלוש בשבוע, שילוב משאיות אשפה וניקיון בטכנולוגיות מתקדמות וטיפולים ייעודיים בחלקים שונים של העיר", נמסר מעיריית בת ים.

משליכה650

פורסם על ידי