אורי בוסקילה בתפקיד המבקר

צילום: אלבום פרטי

צילום: אלבום פרטי

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום רביעי השבוע, מתח חבר המועצה מהאופוזיציה אורי בוסקילה ביקורת קשה על התנהלות העירייה. "עיריית בת ים הולכת ברחוב כמו פושטת יד, מחפשת נדבות", הוא אמר בהתייחסו לוועידת הנדל"ן השנתית של העיתון דה מרקר שנערכה השבוע בעיר, "אבל חברת החוף (החברה עירונית של עיריית בת ים) נותנת מתנה לעיר – כנס שאין בו כלום חוץ מהתפלספות".

רק לאחרונה חשפנו כאן כי החברה העירונית שילמה לעיתון דה מרקר 585,000 שקלים בתמורה לכך שהוועידה תתקיים כאן בבת ים, ובוסקילה זעם על הוצאת הכסף הציבורי לשווא, לדבריו. "אתם יודעים מה אפשר לעשות בחצי מיליון שקלים? ברווחה? במחלקת הספורט?", הוא אמר בישיבת המועצה לראש העיר יוסי בכר, "עדיף לקחת את הכסף ולזרוק אותו לפח? לו היה פה מנהיג אמיתי, ואמרתי את זה פעם ופעמיים, הייתי הולך אחריו. מקום לא מכבד אדם, רק מעשים מכבדים".

כשחברת המועצה מהאופוזיציה קטי פיאסצקי הציגה לראש העיר שאלות שונות בקשר לבתי כנסת בעיר, נשמעו צעקות רמות מכל פינה בשולחן המועצה. את בוסקילה זה הרגיז. "אנחנו נזהרים לא לאכול חמץ, אבל לא נזהרים במה שאנחנו אומרים. אני לא משחק משחקים ולא עושה הצגות, אני מעריך אדם שיש לו עקרונות. אני לא חייב להסכים איתו, אבל את הערכתי הוא יקבל. היא (פיאסצקי) אולי לא בקיאה בפרטים, אבל היא באה מהאמת שלה, אותה אף אחד לא קנה במשכורת. היא באה עם עקרונות והיא מבטאת אותם, זו תרבות הדיון שצריכה להיות בשולחן הזה".

לאחר מכן, במסגרת הצעתו לסדר, ביקש בוסקילה לבטל את ההוצאות הכספיות בגין פיתוח מתחם האצטדיון החדש ולא לבזבז, לטענתו, את כספי הציבור על מיזם שלא יקום. היועצת המשפטית של העירייה עו"ד חנה כהן השיבה לבוסקילה כי ההתקשרות עם היזם עומדת בעינה, מאחר שהנהלת הפועל ת"א התחייבה להתאמן במקום.

פורסם על ידי