אברכי הכוללים בבת ים ינציחו את חללי מערכות ישראל בני העיר

אלחרר, בכר וסולי, אביו של החייל גד עזרא ז"ל

אלחרר, בכר וסולי, אביו של החייל גד עזרא ז"ל

המועצה הדתית בבת ים יזמה השנה פרויקט מיוחד להנצחת 382 בני העיר שנפלו במערכות ישראל. במסגרת הפרויקט יקבל כל אחד מאברכי הכוללים בעיר שם של חייל שנפל על מנת שיקדיש את לימודו לעילוי נשמתו.

עוד לפני יום הזיכרון, השתתפו ראש העיר יוסי בכר ויו"ר המועצה הדתית בנימין אלחרר וכן רבנים ואישי ציבור נוספים באזכרה לציון 15 שנה לנפילתו של החייל הבת ימי גד עזרא ז"ל, שלחם בגדוד 51 של גולני ונפל בעת חילוץ חייל פצוע במהלך מבצע חומת מגן. לטקס האזכרה קדם מפגש מרגש עם הוריו של החייל בלשכתו של אלחרר בהשתתפות ראש העיר בכר. בפגישה הוחלט על שיתופי פעולה עם העמותה "עזרה מגד" להמשך רוח הנתינה של גד ז"ל.

"הסיפור של גד ומשפחת עזרא נגע ללבי, ולשמחתי זכיתי להדביק בהתלהבות הזו גם את ראש העיר", מספר אלחרר, "המעט שאנחנו יכולים לגמול לבחור הצעיר הזה, שכל חייו היו נתינה ואף הקריב את עצמו למען עם ישראל הוא לכבדו ביום האזכרה, ללוות את המשפחה כל השנה ולסייע למשפחה ולחברים בכל העשייה הגדולה להנצחתו במסגרת עמותת 'עזרה מגד' שהוקמה לזכרו".

"אני מבקש לשלוח מכאן חיבוק חם לכל משפחות הנופלים ולהודות להן באופן אישי על כך ששילמו את המחיר היקר ביותר לשם המשך קיומנו ולשם תקומתו של עם ישראל", מסכם אלחרר.

פורסם על ידי