מי "העלים" את אורי בוסקילה מהפוסטר?

אורי בוסקילה | צילום אלבום פרטי

אורי בוסקילה | צילום אלבום פרטי

ביום שלישי שעבר (18 באפריל) נערך בבת ים, בישיבה התיכונית ע"ש הגאון אדר"ת,  ערב לימוד לזכרו של סמ"ר גד יצחק (גדי) עזרא ז"ל, תושב העיר, במלאת 15 שנה למותו בקרב בג'נין.

בהזמנה המקורית לאירוע, שהופצה כפוסטר ברחבי העיר, נרשם כי באירוע ישתתפו הרב חיים דרוקמן ראש ישיבת אור עציון, רב השכונות בעיר יעקב רוז'ה, הרב שי בן נחום ראש ישיבת אדר"ת, ראש העירייה יוסי בכר, יו"ר המועצה הדתית בעיר בנימין אלחרר וחבר המועצה וידיד המשפחה (כך במקור) אורי בוסקילה.

זמן קצר לאחר פרסום הפוסטר, הוא הוסר מלוחות המודעות ובמקומו נתלה פוסטר חדש. זו הייתה אותה הגברת אך לא אותה אדרת: שמו של ידיד המשפחה אורי בוסקילה נמחק מהפוסטר. בנוסף, האירוע הפך להיות בחסות ראש העיר בכר וממלא מקומו רפאל ברנז ובחסות גורמים נוספים. לפוסטר התווסף גם הלוגו של עיריית בת ים.

רבים תהו – מי ביקש למחוק מהפוסטר את שמו של חבר המועצה וידיד המשפחה אורי בוסקילה? מדוע נמחק דווקא שמו של מי שהוגדר כ"ידיד המשפחה"? גורמים פוליטיים בבת ים אומרים, כי הסיבה למחיקת שמו של בוסקילה מהפוסטר נעוצה במלחמות פנימיות בתוך העירייה. "מדובר משחקי כבוד", אומר גורם פוליטי בעיר, "בכר לא רואה עין בעין עם בוסקילה. זו בעצם הסיבה שהוא (בוסקילה) לא מופיע בפוסטר. לצערנו, הקטנוניות בעירייה חוצה גבולות ובמקום שיתעסקו במצוקות החשובות של תושבי העיר הם מתעסקים בזוטות ופוגעים בהורים שכולים. די לקטנוניות, במיוחד בימי העומר, שימו מחלוקות פוליטיות בצד ותדעו ללחוץ יד".

בוסקילה עצמו אמר ל"בת ים פור יו": "אני מגיע תמיד לכל אירוע של משפחת עזרא בלי שיהיו לי פרסומים או מודעות. הם הזמינו אותי, אני הגעתי, מעבר לזה גדי עזרא גיבור ישראל. בשבילי הוא גיבור בת ימי יפה, דתי לאומי, והיה לי את הזכות להכיר אותו".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "יש לפנות למועצה הדתית בנושא".

מהמועצה הדתית נמסר: "כך קיבלנו את הפוסטרים להפצה מהמשפחה".
פוסטרים-בוסקילה650

פורסם על ידי