כדורסל: מכבי בת ים מוכנה לפלייאוף

חן ויישנקר מעופף | צילום: ליעד שמר וארד הדדי

חן ויישנקר מעופף | צילום: ליעד שמר וארד הדדי

ניצחון מורלי חשוב אתמול (שלישי) למכבי בת ים על הפועל באר טוביה 82:94 במסגרת המחזור ה-22 והאחרון בעונה הסדירה. מכבי בת ים סיימה את העונה במקום הראשון בליגה הארצית דרום, מה שיקנה לה יתרון ביתיות במשחקי הפלייאוף שיחלו בשבוע הבא.

"לאחר שהבטחנו את המקום הראשון נרשמה קצת ירידת מתח וזה דבר טבעי", אמר הבוקר לאחר הניצחון מנהל המועדון איתן מכלוף, "להחזיק קבוצה במשך חודשיים ב-6-7 משחקים שאפשר להפסיד בהם, זה לא דבר לא פשוט. לאחר שני הפסדים רצופים מול רמלה ומעלה אדומים היה לנו מאוד חשוב לנצח אתמול, אבל הדבר האמיתי מתחיל בשבוע הבא במשחקי הפלייאוף".

במסגרת הפלייאוף תתמודד מכבי בת ים מול מכבי שוהם, שסיימה את העונה רביעית, בסדרה של הטוב משלושה משחקים. רק לפני חודש הביכה שוהם את בת ים, כשהביסה אותה במפתיע 49:75. "אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק ומשחק בפני עצמו", אומר מכלוף, "אני מאמין שנגיע מוכנים ודרוכים ושהצוות המקצועי והשחקנים יבואו חדים לפלייאוף, כי בפלייאוף הכל יכול להיות. שום דבר לא ברור או מובן מאליו ויכולות להיות הפתעות. הליגה הייתה מאוד צמודה ככה שאנחנו מקווים שנושא הביתיות ייתן לנו יתרון מסוים. מצפים לנו משחקים קשים מאוד ואנחנו מזמינים את כולם לבוא לעודד אותנו ביום שלישי הבא, 25 באפריל בשעה 18:45 באולם חשמונאים, אנה פרנק 10".

צילום: ליעד שמר וארד הדדי

צילום: ליעד שמר וארד הדדי

פורסם על ידי