הלוח האלקטרוני שבור כבר חודש – ומי יתקן?

הלוח השבור | צילום: אבי אריה

הלוח השבור | צילום: אבי אריה

לוח המידע האלקטרוני בתחנת האוטובוס ברח' שדרות ירושלים פינת הגבול (גבול בת ים-יפו) שבור מזה כארבעה שבועות. פניות תושבים אל עיריית בת ים ואל עיריית תל אביב לא הביאו עד כה לתיקונו.

בפינת הרחובות שדרות ירושלים ביפו ורחוב הגבול בבת ים שוכנות שתי תחנות בהן עוברים מאות אוטובוסים ביום לכיוון תל אביב. תושבים שדיווחו על כך שלוח המידע האלקטרוני, המציג את שעת הגעת האוטובוס לתחנה, הוא שבור, טוענים כי שתי הרשויות התעלמו מפניותיהם.

"הבחנתי בלוח המידע השבור כבר ב-25 ביולי", סיפר אבי אריה, תושב רחוב הגבול ופעיל חברתי, הנוסע באוטובוס לעבודתו מספר פעמים בשבוע. "מאז שהוא נשבר קשה מאוד לדעת את זמני הגעת הקווים. כל הזמן פונים אליי בעניין הזה קשישים ונכים על כיסאות גלגלים".

אריה מסביר כי ניסיונו לקבל תשובה מי אחראי על התחנה, הממוקמת כאמור בגבול שתי הערים, נתקל בקושי. "עד היום לא הצלחתי לקבל תשובה. פניתי לעיריית תל אביב והם אמרו שמדובר בשטח בת ים. אל מוקד עיריית בת ים פניתי פעמיים, הם אמרו שהנושא ייבדק אך בפועל שום דבר לא קרה".

"זה לוח שנותן מידע להמון אנשים כל יום", מוסיפה ואומרת רינה, המשתמשת בקווי התחנה בדרכה לעבודתה מידי יום, "הלוח האלקטרוני מספק שירות נהדר, וחבל שבגלל אטימות או חוסר הבנה לא מתקנים אותו".

תגובות הרשויות:

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "תחזוקת שלטי המידע הינה באחריות חברת דן. מבדיקה נראה כי לא התקבלו דיווחים בנושא למוקד העירוני בעיריית תל אביב-יפו. היות ומדובר בשלט שמצוי בגבול עם בת ים ישנה אפשרות שהקריאות עברו למוקד עיריית בת ים".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "פנינו בנושא לחברות אגד ודן המופקדות על תחנות האוטובוס ועמדות המידע".

מחברת דן נמסר: "מוגש לדן דו"ח תקופתי כל 45 יום לגבי מצב השלטים. לא הייתה כל פנייה לדן בנושא זה משום גורם. ברגע שהמידע על הוונדליזם הועבר לידיעתנו, פנינו למשרד התחבורה. הנושא יאושר ויטופל בהקדם".

פורסם על ידי