קבוצה מאמאנט חדשה הוקמה בעיר

צילום: מירב לוי כהן

צילום: מירב לוי כהן

השבוע נפתחה בבת ים קבוצת מאמאנט חדשה שתשחק בליגת האמהות בכדורשת. הקבוצה החדשה מורכבת מאמהות בית הספר אורט מלטון ומהווה את הקבוצה ה-11 בעיר. "כרגע יש לנו עשר פעילות בקבוצה, ואחרי החגים השאיפה שלנו היא לפתוח קבוצות בבתי ספר הראל, סוקולוב והרצל", אמרה יו"ר מאמאנט בת ים, מירב לוי כהן.

מה הסיבה לפריחת הענף בבת ים?

"יש ביקוש לזה. אנחנו כל הזמן פותחות קבוצות חדשות, האמהות הן שמבקשות. בדרך כלל זה קורה בתחילת העונה, אבל הרעיון לפתוח עכשיו בא מהסיבה שבחודש נובמבר מתחילים המשחקים והקבוצות עדיין חלשות. אם הן יתחילו להתאמן כבר עכשיו, הן יתחזקו ולא יהיו 'בהלם' על המגרש. עד נובמבר הן יהיו הרבה על המגרש ויצברו ניסיון. הליגה היא די ותיקה, כבר שש עונות משחקים בה, וכקבוצה חלשה הן יצטרכו להילחם על מקומן".

לוי כהן עצמה משחקת בקבוצת יגאל אלון זו העונה החמישית.

מה זה שינה בחייך?

"וואו, עולם חדש ומלא נפתח בפניי, אני פשוט התמכרתי לעניין. הגדול שלי בוגר חשמונאים, האמצעי בחשמונאים, הקטנה ביגאל אלון ואני משחקת ביגאל אלון. בשנה הבאה כשהיא תעבור לחשמונאים, אני אעבור איתה, ככה זה עובד במאמאנט – האמא משחקת בליגת בית הספר של ילדיה. דרך העיסוק שלי בכדורשת, אני מלמדת את ילדיי מהו ספורט ואורח חיים בריא, ועוד דבר חשוב לא פחות, ככה יש לי קצת זמן לעצמי. לפני כן לא היה לי, זה מאוד מעצים. כל מי שמעוניינת להצטרף מוזמנת לפנות אליי בפייסבוק ואני אעזור בשמחה".

מירב לוי כהן | צילום מאלבום פרטי

מירב לוי כהן | צילום: יוסי לזרוף

פורסם על ידי