מכבי בת ים חגגה את סוף העונה
לאחר עונה מוצלחת, שבה העפילה לגמר הפלייאוף והייתה רחוקה ניצחון אחד בלבד מעלייה לליגה הלאומית, חגגה אתמול קבוצת מכבי בת ים את סיום העונה ב"משתה מפואר" בהשתתפות ראש העיר יוסי בכר, חבר המועצה ויקטור טל, סגנית מנהל אגף הספורט ענת לבנת, […]
קרא עוד ›


















