סוכן סמוי הפליל סוחרי סמים בבת ים

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

לפני מספר שעות פשטו בלשי משטרה לוחמי יס"מ וכוחות מג"ב על עשרות כתובות באזור המרכז והצפון, חלקם בבת ים, ועצרו 22 חשודים בסחר בסמים. בנוסף, נתפסו כלי רכב רבים וסכומי כסף גבוהים אשר הושגו על פי החשד מפדיון הסחר בסמים. סוכן סמוי בשנות ה-20 לחייו, תושב המרכז, אשר פעל בקרב סוחרי סמים, הוא שהביא הבוקר למעצרם של החשודים וכן להפללתם של נוספים.

הסוכן הסמוי הופעל בשנה האחרונה על ידי מחלק סוכנים במרחב איילון וביצע עשרות עסקאות סמים עם החשודים. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי בעסקאות אלו נאספו ראיות רבות אשר ישמשו נגד החשודים בבוא העת.

עוד בטרם ביצוע המעצרים, נפגשו בני משפחתו של הסוכן עם מפקד המחוז ניצב משה (צ'יקו) אדרי ומפקדת מרחב איילון נצ״מ סיגל בר צבי, אשר הודו במפגש עם המשפחה לסוכן ובני משפחתו על התמיכה, הפעילות, המסירות, הערכיות והרצון לתרום למען הגברת הביטחון האישי של תושבי האזור. בהמשך יגויס הסוכן למשטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר: "פעילות זו הינה נדבך אחד מתוך פעילויות רבות במסגרת המאבק בסחר בסמים. המאבק בסוחרים ובמפיצים יימשך ללא הפסק תוך ניצול כל הכלים העומדים לרשותה של המשטרה". עוד נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

פורסם על ידי