כדורגל: קבוצת הנוער פתחה את העונה בהפסד
קבוצת הנוער של מכבי בת ים פתחה היום (שבת, 9 בספטמבר) את עונת 2017/18 בהפסד חוץ 3-1 להכח עמידר ר"ג. מכבי בת ים משחקת בליגה הלאומית מחוז דרום. המארחת כבר הוליכה 3-0 משערים של מירז קיזיטו-קייסי (דקה 22), דיזאני שלומי (דקות […]
קרא עוד ›


















