תושבי רחוב דניאל לעירייה: תחזירו לנו את המדרכה

המדרכה המאולתרת

המדרכה המאולתרת

חצי שנה אחרי שעיריית בת ים ביצעה עבודות להחלפת צנרת המים ברחוב דניאל בעיר, דורשים תושביו  "להחזיר את המדרכות" לרחוב דניאל. סיור שערכנו ברחוב העלה כי בחלק ממנו (אזור המספרים 4-12) נסללה מדרכה מאולתרת שאינה נוחה להליכה ואינה בטיחותית.

"לאחר תום השיפוץ", מספרת תושבת הרחוב סיגל בר דוד, "במקום מדרכה שמו לנו אספלט שהוא כולו בורות, גבעות ואבנים קטנות. את המדרכה המאולתרת הזו הבטיחו לנו שיחליפו במהרה, אך עד היום – שישה חודשים אחרי, המדרכה המאולתרת עדיין שם. זה פשוט סיוט, זה מסוכן ללכת בחוץ עם נעליים פתוחות, יש פתחי ביוב מורמים מהמדרכה ואפשר ליפול. אי אפשר ללכת כך על המדרכה".

לטענת בר דוד, היא פנתה פעמים רבות ללשכת ראש העיר "וכל פעם אומרים לי 'עוד חודש, עוד חודש'. אז כמה נחכה? זה לא הגיוני. מהחורף אנחנו מחכים, זה לא צחוק. אם יש קבלן, יש תקציב ויש אישור אז למה לא מטפלים בזה?"

שכן אחר, יוסי, אומר כי הוא נואש מהמצב: "זה לא נורמלי שכל כך הרבה זמן מבטיחים ולא מטפלים. למה מחכים, שמישהו ייפול כאן? העירייה צריכה לטפל בזה כמה שיותר מהר. בשביל זה אנחנו משלמים ארנונה".

תגובת העירייה: "בימים אלו מבוצעות במקום עבודות, שבסופן ייהנו דיירי הרחוב מסביבת מגורים משודרגת. כחלק מהעבודות תחל בקרוב החלפת המדרכה".

פורסם על ידי